Forumdag

Dag dames,

ik wilde even laten weten dat ik niet in het bezit ben van een auto en dat behalve de dinsdagen en donderdagen alle dagen ok zijn voor mij. Gezellie, zo'n dagje kennismaken..... en het dolfinarium lijkt mij ook erg leuk!!

Groetjes Maaike

Ik dacht misschien even een overzichtelijk lijstje met wie waar woont.
Zo kunnen we een centrale plek kiezen.

1   Pauline                                        Spijkenisse                                             auto
 2   Nelleke                                       Hoofddorp
 3   Happy M
       Denise                                        Emmen / Klazinaveen                
 4   Jolanda
      Tanja                                           Emmen
 5   Esmé                                          Breda
 6   Annem                                      Den Haag
 7  mama Thomas                Opheusden
 8   Jessica                                    
         Prisje                                           Bergen op Zoom                                geen auto
 9   Sandra                                     Geesteren
10 Kitty                                             Rucphen
11 Bianca                                      
       MoniqueS                             Lelystad                                                         auto
12 Sammie81                           Roosendaal
13 Maaike                                      Wierden                                                           geen auto
14 Annet                                         Zandvoort
15 Sabina                                     Heerhugowaard
16 Ilse76                                         Middelburg
17 Esther                                      Spakenburg
18 Sandra27                           Groningen
19 Danielle                                   Vught                                                                   geen auto

Sta je er nog niet bij, wil je mee/komen. Laat even weten waar je woont.
Misschien is het ook een idee om erbij te vermelden of je een auto hebt of aan openbaarvervoer gebonden zit.

ff uppelepup

ps bert gaat ook niet mee hoor, haha hij ziet het niet zitten tussen kakelende kippen.
En ik vind dat hij maar zelfs iets leuks gaat doen, of gewoon werken, iemand moet geld verdienen

hallo

ik woon in Maasbracht (limburg)
is een dierentuin of ander pretpark niet wat vroeg voor de kids.. ze krijgen het niet echt mee en de prijs ben je toch kwijt...
ook zit je natuurlijk met de dutjes van de kids en dan is zo'n hele dag weg meschen wat langs voor de kleine dames en heren....lijkt mij in elk geval, kweet niet of andere dat ook zo voelen....

Groetjes Veronique mv Daniëlle

Hoi hoi

Een forumdag.... .... aan de ene kant lijkt me het heel leuk, aan de andere kant ook wel spannend.. ja want nu ben ik lekker anoniem en straks.......?!?!?

Hahaha dus ik denk er nog even over na.. oke???

Schrijf mijn gegevens toch maar alvast op...

Ik kom uit klundert (vlakbij roosendaal. breda)
Heb geen auto tot mijn beschikking, of mijn vriend moet toevallig thuis zijn van zijn werk
Ik werk onregelmatig dus heb geen vaste vrije dagen.........errug lastig.....

Enne het maakt me niet zoveel uit waar we naartoe gaan, zelfs bij iemand thuis kan het toch leuk zijn..
Maar een picknic, strand, boulevard, speeltuin, theehuis, bos etc etc  lijkt me ook leuk..  
Het is vlgs mij allemaal even leuk, als er maar faciliteiten in de buurt zijn, (lijkt me wel erg handig)....

Enne als ik zo op de kaart kijkt, dan komen de meeste mensen   bij mij uit buurt..... of ik woon bij hen in de buurt, het is maar hoe je het ziet......

dusse dagje zeeland kan dan ook, dierentuin rotterdam,beekse bergen.....

liefs tobi.

ps.misschien handig dat 2 mensen ofzo het gaan organiseren..( mocht ik gaan dan wil ik dat best wel doen .....)

Hoi hoi

Een forumdag.... .... aan de ene kant lijkt me het heel leuk, aan de andere kant ook wel spannend.. ja want nu ben ik lekker anoniem en straks.......?!?!?

Hahaha dus ik denk er nog even over na.. oke???

Schrijf mijn gegevens toch maar alvast op...

Ik kom uit klundert (vlakbij roosendaal. breda)
Heb geen auto tot mijn beschikking, of mijn vriend moet toevallig thuis zijn van zijn werk
Ik werk onregelmatig dus heb geen vaste vrije dagen.........errug lastig.....

Enne het maakt me niet zoveel uit waar we naartoe gaan, zelfs bij iemand thuis kan het toch leuk zijn..
Maar een picknic, strand, boulevard, speeltuin, theehuis, bos etc etc  lijkt me ook leuk..  
Het is vlgs mij allemaal even leuk, als er maar faciliteiten in de buurt zijn, (lijkt me wel erg handig)....

Enne als ik zo op de kaart kijkt, dan komen de meeste mensen   bij mij uit buurt..... of ik woon bij hen in de buurt, het is maar hoe je het ziet......

dusse dagje zeeland kan dan ook, dierentuin rotterdam,beekse bergen.....

liefs tobi.

ps.misschien handig dat 2 mensen ofzo het gaan organiseren..( mocht ik gaan dan wil ik dat best wel doen .....)

Terug
Bovenaan