FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi Eefje, Ik heb de zwangeren nog even weer terug gezet. Ik vind het wel leuk om te weten hoeveel er nu per maand zwanger worden. Maar nu de nieuwe ronde weer in. Of in jou geval dezelfde ronde. haha. Maar vorige maand was geen echt ronde ivm je huisje toch? Of heb ik het nu helemaal verkeerd? Maar als ik het goed heb hoe gaat het nu met je huisje?

Hoi meiden!

Nou, ik denk dat mijn ongie ver voorbij is. Heb nog wel wat bruine afscheiding net als toen het net begon.
Had wat steken in mijn onderbuik en sinds vandaag af en toe erge steken in mijn vagina lijkt het wel! (errug pijnlijk)
Vind dit zo vreemd...
Het liefst zou ik morgen al naar de gyn willen, maar moet toch echt nog een weekje wachten.

Eefje: Ik snap dat je blij bent nu je ongie bent. Het knuffelen kan beginnen! Succes hoor!

De rest van de meiden: Blijft het knuffelen toch nog fijn en romantisch?
Ik hoop dat er deze maand veel meiden zijn die over kunnen naar de zwangere forumjunkies! Duim, duim...

Tot morgen maar weer denk ik.
liefs...

Hallo meiden,

Sorry,sorry dat ik zo weinig op jullie reageer ik werk weer sinds vrijdag en moest het weekend ook werken en aangezien ik in mijn werk altijd 8 dagen achter elkaar werk heb ik de komende  week ook niet veel tijd om te reageren.
Maar ik lees wel elke dag even hoor dus ik weet wel wat er allemaal gaande is maar dan heb ik niet altijd tijd om overal persoonlijk op  te reageren. Sorry dat lijkt zo ongeinteresserd he maar ik volg het dus alllemaal wel. Zo dat is er even uit.

Met mij gaat het goed de rd's zijn weer voorbij en we beginnen deze week maar weer eens  met klussen, we beginnen vanavond maar gelijk hihi...,  volgens de berekeningen heb ik volgend weekend ongeveer mijn eisprong.   Maar ik ga me niet verplichten om te klussen want dat werkt absoluut niet, zeker niet zo als ons allen als je al een aantal maanden bezig bent, toch?

Woe. avond hou ik  thuis een lingerieparty dus maar weer wat moois uitzoeken dacht ik zo, kijken of dat de lust weer wat opvoert, hahaha.

Dames ik wens jullie nog een fijne avond en succes met klussen, 'gewoon lekker vrijen' en op wachtbankje zitten en sterkte voor de girls met de rd's !!!

Liefs Jossie

@ Joyce: dat is goed dat je die tabel weer goed hebt gemaakt. Bij mij wilde het niet zo lukken haha!
Met mijn huisje gaat het goed: 1 februari krijgen we de sleutel. Dan wat klussen en zo en dan hopelijk per 1 maart er in. Zou wel fantastisch zijn hoor, de tijd kan me niet snel genoeg gaan.

Meiden die ook ovulatietesten gebruiken (iedereen??): neem je het gemiddelde van je cycli, of gewoon de kortste, om te bepalen wanneer je kan gaan testen. Ik ben dus erg onregelmatig ongesteld, en omdat ik mijn ei niet wil missen ga ik uit van de kortste cyclus van 2007 (28 dagen). Dat betekent dat ik kan testen op dag 10 of zo. Maar meestal heb ik een cyclus van 30+
Nog een vraag: waar vangen jullie je urine in op?

Hallo Meiden,
ik ben een bekende van joyce1979,
ik lees al een paar maanden mee met jullie en dat is erg leuk iedere dag kijk ik wel even of er nieuwe berichten zijn.
ik zou me even voorstelen ik ben dus minique en ben 30 jaar zelf heb ik al jaren een grote kinderwens wat maar nog niet vervuld is helaas ik weet dat ik hier verkeerd zit maar toch is het ook goed om mijn verhaal hier is te doen en andere te laten zien dat zwanger worden niet zo van zelf sprekend is helaas ik heb dus al jaren bezig en zijn 11 maanden bezig geweest met onderzoeken in het ziekenhuis gelukkig er is een oorzaak waarom het niet lukken wil het ligt aan mij waar ik me heel schuldig om voel naar mijn vriend toe maar ik heb vijandig baarmoeder slijm waar door ik de zaadjes gelijk dood en kan alleen met behulp van iui waar we mee bezig zijn nu zwanger worden hoop het deze maand word onze 2e iui en het verlangen word groter en groter naar een wondertje daarom begrijp ik jullie zo goed als je iedere maand ongesteld word en het eigelijk niet wild en dan niet gesproken over die zogenaamde goed bedoelde adviezen waar je eigelijk niks aan hebt meiden begrijp me niet verkeerd dat ik met dit verhaal kom aan zeten ik gun het jullie zo van harte en hoop dan ook dat al jullie wensen uit mogen komen
joyce MEIS IK HOOP DAT HET DEZE MAAND WEL ZO MAG ZIJN lieve meiden allemaal heel veel succes
groetjes monique

Hoi meisjes!!

Monique!!
Welkom bij de junkies!! Ik denk niet dat je hier verkeerd bent hoor!! We willen allemaal dol graag een kindje, raakvlakken zat zou ik denken!!
Spannend dat je met je 2e iui begonnen bent!! En fijn ook dat je nu weet waarom het zwanger worden (spontaan) niet goed wil lukken!! Maar het lijkt mij vreselijk slopend als je de medische molen in moet!! Ik heb ook  groot respect voor de meiden die er midden in zitten!!  Ik hoop voor jou dat de 2e iui poging een groot succes wordt!! En als je wilt mag je gerust al je leuke, lachwekkende, frustrerende, gelukkige, klote momenten met ons delen!! Lijkt mij in iedergeval gezellig!!

Ken!!
Fijn dat je ongie weer voorbij is!! Op naar de romantiek en de gymnastiek tussen de lakens!! het "moeten"vrijen, werkt voor mijn vriend en mij ook niet!! Wij doen het alleen als we er zin in hebben!! Dus niet keurig om de dag!! En dat bevalt ons prima, mijn libido is er flink door gestegen!! Veel plezier met de lingerie party!!

Eefje!!
Joepie!! Je bent ongesteld!! hahahahaha!!! Dit zal wel de eerste en laatste keer zijn dat je blij bent met de duiveltjes!! Ik zou inderdaad gewoon je kortste cyclus aanhouden voor het starten met de ovu-testjes!! Dan weet je in iedergeval zeker dat je je ei niet mist!!
In fevruari krijg je de sleutel al!! waauuuww dat is al weer snel!! heerlijk een eigen huisje!! Wat voor soort huisje heb je gekocht eigenlijk???

Ikke!!
Wat fijn weer van je te horen!! En fijn ook dat het ulimatum niet meer aan de orde is!! Ik duim mij echt te pletter voor je!! Dat januari jouw maand wordt!!

Jossie!!
Dus jij ook al aan de ovu-stickjes??? hahhahaha!! Nu gebruikt echt iedereen ze volgens mij!!!
En het geeft niet hoor dat je niet dagelijks reageert!! Daar hoef je je helemaal niet voor te verontschuldigen!!
Maar 8 dagen achter elkaar werken is niet niks!! bah!!! Dan heb je hoop ik ook flink wat dagen achtereen vrij straks!! Waar werkte jij ook al weer??? ook in de zorg toch???

Joyce!!
Hoe is het bij jou meid?? Spanned hoor, weer op het wachtbankje!! Maar je hebt helemaal goed geknuffeld!! het kan bijna niet meer mis gaan!! De duimpjes blijven doordraaien!! Voel je al wat bijzonders??

Joh!!
En?? is het gelek al eens over daar bij jou?? hihihi!! Dan kun je weer verder!!! GEFELICITEERD nog met je vaste contract echt super!!! Had je daarom ook een feestje met 36 man??

Mijn vriend is vandaag met de badkamer begonnen!! het is nu echt 1 dikke puinzooi in huis!! Overal ligt stof en gereedschap!! Bah..... Als het resultaat uiteindelijk maar mooi is!! hihihihiik ben niet echt geduldig aangelegd!!
Nu maar hopen dat vriendlief niet te moe is om te seksen vanavond!! hihihihih!! Ik zal proberen er weer een romantische avond van te maken!! want de knuffelperiode is weer aangebroken!! hihihihi als ik het zo terug lees lijkt het net of heb ik zojuist het jachtseizoen geopend!! hahahahahahahaha!!!
Ik weet even niet meer wie het vroeg, maar ik vang de urine (voor de ovu-testjes) in een plastick potje op, die ik van mijn werk gepikt heb... hihihihi!!! Hoef ik er geen gls voor te gebruiken, scheelt weer dacht ik zo!!

Nou meiden een fijne avond en tot snel!!!

hoi meiden

ik heb net mijn 2e   echo gehad en er klopte een hartje!@!!!! helemaal goed!!!! hij/zij is nu 1,7 cm groot hahahha en ik ben 8+3.....!!
Alles was goed!!!...................ik ben zo blij ,ik moet t ff vertellen......

hoe is t hier ,ik lees wel elke dag mee hoor!!!
iedereen is aan de ov testen ,,,mooi dat is allen maar makkelijker he!!!en ik las net dat sjors vanavond dr man weer gaat verleiden!! ook al heeft hij de hele dag de badkamer \verbouwd hahahahah ja zo ging t hier ook .....knuffelweek is knuffelweek ...al zou de wereld vergaan ...WE MOETEN KNUFFELEN!!! en dat gaat ook helemaal goedkomen ik weet t zeker meiden..we zitten echt te wachten tot er weer een paar van jullie naar "de andere kant komen" t liefst allemaal ...dan heffen we de gewone forumjunkies op en dan gaan we allemaal over in de zwangere junkies hahhaahha..
nou allemaal super goeie knuffelweken, wachtweken enz.
ik hoor jullie
xxx lilian

Storm*en Daan  * en Brusje

Terug
Bovenaan