FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lilian; Geweldig dat je het hartje hebt horen kloppen. 1,7 cm groot al? Wat een ukkie nog he! Maar super fijn dat alles nu in orde is.

Sjors; jullie klussen dus niet alleen in huis! hahaha. Heel veel knuffelplezier vanavond!! Een plastic potje is wel handig om de urine in op te vangen. Ik heb zelf een glas en die hou ik apart. Daar wordt net meer uit gedronken. haha.

Monique; Leuk dat het eindelijk is gelukt om je aan te melden. Je weet het al maar toch wil ik je heel veel succes wensen met je 2e IUI. Ik zal voor je duimen.

Eefje; Ik heb mijn kortstecyclus genomen om te gaan beginnen met testen. En eigenlijk begin ik zelfs een dag eerder dan het staat aangegeven op de gebruiksaanwijzing. Ik heb nu nog maar 3 testjes over voor de volgende ronde dus ik moet weer wat bijbestellen. (of later beginnen met testen)

Ik heb vanacht heel erg slecht geslapen. Ik heb tot 05.30 uur wakker gelegen en lopen piekeren over de vakantie. Moet ik nu wel of niet op vakantie gaan. Inhet hoogseizoen is vakantie heel erg duur en darabij ben ik misschien wel zwanger tegen die tijd. In Tunesie is het 32 graden in de zomer dus dat is hartstikke warm En ja het geld kan ik tegen die tijd misschien beter gebruiken voor spulletjes voor de baby. Dus na heel veel piekeren heb ik besloten niet mijn vakantie met vrienden te boeken. Ik wil liever een last-minute. Zo kan ik handelen nar de situatie op dat moment.

Verder ben ik de hele dag al huilerig. Moet bijna om alles huilen. Heb een beetje ongi krampen en mijn borsten zijn iets gevoeliger dan normaal (denk ik). En dan ook nog eens dat piekeren over geld/vakantie/baby etc. Misschien zijn het wel goede klachtjes?? Misschien....... maar ja misschien heb ik wel gewoon een baaldag.

Hey meiden!

Sjors: Ik ken het, al dat stof en zo! Als je maar goed voor ogen houdt dat het resultaat vast helemaal super wordt, is die rommel toch ergens goed voor...
En oelala! Dat wordt romanstisch daar bij jullie! Fijne avond alvast!

Joyce: Raar he, maar ik hoop dat je straks al wat kwaaltjes voelt! Ik duim hoor!

Jossie: Ik vond die ovulatietesten ook goed werken. Is erg fijn als je zeker weet wanneer je je ei hebt, zeker wanneer je ongie onregelmatig is. ik geloof dat ik de enige ben die ze niet meer gebruikt!

Ikke: Ik zou er ook geen woord meer over vuil maken, over dat ultimatum! Als hij er niets over zegt, zou ik dat ook niet doen geloof ik. Ik wens jou superveel succes en ik duim heel hard voor je!

Eefje: Gaaf joh! Een eigen huisje! Dat gaat er snel zijn 1 februari.
Ik ving mijn urine in een plastic bakje op. (zo'n oud soort tupperwaredoosje dat we niet meer gebruikten)
Heb je toch genoeg ovu sticks? Misschien heb je je ei wel later nu en dan moet je er toch voldoende hebben!
Succes ermee!

Monique: Welkom hoor! Ik las je verhaaltje en vindt het knap dat je dit toch met ons wilt delen. het is waar; we moeten niet zomaar denken dat het allemaal van zelf gaat!
We hopen natuurlijk allemaal dat het toch wel snel lukt...
Ik wens jou ook superveel succes met de tweede poging!

Nou mijn nieuws...

Ik heb nog steeds bruine afscheiding, gisteren ontzettende steken in mijn onderbuik en vagina.
Dus ik gebeld met de secretaresse van de gyn.
Mijn verhaal gedaan dat ik ongesteld was en bruine afscheiding had, enz, enz.
Ze zou overleggen met de gyn en mij terugbellen.
Dus belt ze terug.
Moet ik weer bloed laten trekken morgenochtend, want de gyn wou kijken of ik toch niet zwanger was!
Nou ja, het moet niet gekker worden!
Had ik helemaal niet verwacht! Daar is die hoop weer...

Ik laat morgen wel iets weten.
\Mannetje roept dat ik nu toch echt mee moet!!

Liefs...

Nou, ben alweer terug!
Snel he?
Gelijk achter de computer, hihi!

Waar was ik gebleven...

Lilian: Je tweede echo alweer, super zeg! Vast helemaal te gek om zo'n klein wurmpje te zien op het scherm! En dan dat het hartje al klopt, waaaahh helemaal te gek zeg, vind het zo fijn voor je!

Joyce: Ik had net mijn bericht geplaatst, toen zag ik jouw berichtje...
Supervervelend van die vakantie! Maar ik denk dat je er goed aan hebt gedaan. Ook al is het nu super balen dat je niet met je vrienden mee kunt.
Wij gaan al jaren met z'n tweetjes, omdat ons werk veel problemen geeft. Dus niemand vraagt of we samen op vakantie gaan.
En iedereen heeft wel eens een baaldag hoor! (Hopelijk zijn het zwangerschapskwaaltjes) Ik had dat dus ook toen ik ongie begon te worden. Had toen ook echt een huildag en dat was lang geleden!
Het lucht in ieder geval op!
Mocht je nu snel zwanger worden is dat wel iets heel erg positiefs om naar uit te kijken!

Ik moet dus morgenvroeg bloed laten prikken en dan kan ik 's middags bellen naar de gyn.
Weet niet hoor, ik denk dat ik niet zwanger ben...ook al voel ik vanalles!

Liefs...

Ken; Wat spannend dat je toch bloed moet laten trekken om te kijken of je misschien wel zwanger bent. Dan heb je toch in een keer weer wat hoop dat je misschien wel zwanger  bent. Ik hoop  echt dat het geen valse hoop is en ik ga heel erg hard voor je duimen!!!  

Monique; Het is altijd even wennen hoe je nu precies op een topic moet reageren en hoe je een nieuwe moet aanmaken! Kom gezellig hier verder kletsen!! Er staat al een hele geschiedenis dus dat is wel extra leuk en maakt het makkelijk om even terug te kijken naar vorige onderwerpen.

O ja ik had gisteren ook nog een enorme opruimwoede. Ik heb 3,5 uur de keuken staan schrobben. Zo lang ga ik echt nooit meer boenen. Maar nu achteraf ben ik wel weer blij dat alles lekker schoon is.

joyce hoe doe je dat dan je zelf op de list zetten ik ben nog niet zo ver dat ik dat weet hahahaha jeetje 3,5u boenen dat is erg lang ik hoop maar dat het goede voor tekens zijn
liefs monique

quote: monique76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-01-2008 21:22:11'));

joyce hoe doe je dat dan je zelf op de list zetten ik ben nog niet zo ver dat ik dat weet hahahaha jeetje 3,5u boenen dat is erg lang ik hoop maar dat het goede voor tekens zijn
liefs monique

Ga eerst naar de laatste NOD lijst. Ga dan naar het ballonnetje wat aan de rechterbovenkant van het berichtje staat en klik daarop. Je komt dan in het berichtje terecht. En daar kan je je eigen NOD toevoegen.

ken ik ga heel hard duimen voor je dat je toch zwanger bent
dat zou heel mooi zijn en vanaf mei bezig dat is ook al aardig lang het geeft mijn wel een prettig gevoel nu ik onder behandeling van het ziekehuis ben
zelf heb ik wel een regelmatige cyclus en moet zeggen altijd netjes op tijd
als je een onregelmatig hebt zoals jou is dat niet echt fijn

joyce idd je hebt gelijk zaterdag mag ik gaan beginnen met ovulatie testen dacht echt maandag pas spannend iui komt zo wel dichter bij

nou meiden ik ga slapen ben heel moe
ik lees morgen de berichtjes weer

slaap lekker allemaal
en joyce nou niet meer piekeren he lekker slapen

liefs
monique xx

Terug
Bovenaan