FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Goeiemiddag meiden!

Mamaroos: Ik begrijp het wel, als je verteld dat je nu gaat twijfelen. Omdat het bij je eerste kindje wel snel ging...
Super balen nu! Ik hoop dat het snel wel lukt en dat jullie dan mogen genieten van een tweede kindje!

Monique: Heb je toch niet teveel last van dat geborrel enzo? Dus je nod naar 31 jan gezet. Spannend hoor! Het duurt voor je gevoel vast nog lang, maar het zal er toch zo zijn. Ik duim voor je meid!

Vandaag neem ik mijn 4e pil in. Had vanmorgen wat steken in mijn buik, maar dat viel op zich wel mee.
In mijn bijsluiter staat ook trouwens dat er rekening gehouden moet worden met meer kans op  een meerling zwangerschap.....
Een spannende gedachte!
Laten we eerst maar hopen dat het lukt!

Wij gaan vanmiddag naar een kraamreceptie. Ben benieuwd naar het ventje!
Fijne zondag allemaal!

Liefs...

Hoi meiden,

Ik reageer hier niet zoveel meer, maar ik lees nog wel met jullie mee. Ik hoop dat jullie ons snel naar het zwangere junkiedraadje volgen.

@mamaRoos, het lijkt me idd erg moeilijk als je de eerste keer snel zwanger bent geworden. Bij mij was het precies andersom, bij mijn eerste duurde het 8 rondes voordat ik zwanger was en nu 3. Dus geef de hoop niet op, het is nog steeds een kwestie van een goed spermaatje op het juiste moment bij een goede eicel te krijgen en wanneer dat zo is is net als een loterij.

Hallo lieve  meiden!!

Mimi!!
Ooohh wat heb jij een geduld zeg!!! Jeetje!!! Ik zou al lang getest hebben denk ik, hahaha!! Ik blijf doorduimen voor een goed resultaat!!!

Roos!!
Wat fijn weer eens van je te horen!! Maar ontzettend k*t dat je ongesteld geworden bent!! Ik snap je heel goed hoor, ik ben ook bang dat het maar niet wil lukken!!! Ik denk dat we meer vertrouwen in ons zelf moeten hebben!! Het gaat ons lukken!! Gezellig dat je weer mee komt kletsen!!!

Ken!!
Wat belachelijk dat de apotheek je zo maar een medicijn meegeeft waarvan ze zelf niet eens weten hoe het werkt!! Maar goed dat je de bijsluiter hebt gelezen!!
Ik denk dat je op de manier hoe je het nu doet, 1 pil per dag, goed is!! 5 pillen is wel heel erg veel!! Ik weet niet hoeveel milligram 1 tabletje is?? meestal beginnen ze toch met een lage dosering?? Maar hoe voel je je verder?? Heb je ook last van bijwerkingen?? Ik hoop het niet!! Wanneer ga je beginnen met de ovu-stickjes?? En ja.. 2-ling is inderdaad een heel spannend idee, wie weet!!!

Monique!!
Lieve monique!!! Je zeurt helemaal niet!!! Je mag hier immers alles vertellen, vrolijke dingen maar ook dingen waarmee je zit!!! Daar zijn forumvriendinnetjes voor!! En ik kan het zo goed begrijpen dat je het helemaal zat bent!! Zelfs ik (die nog maar 6 maanden bezig is) ben jaloers op vriendinnen/ familie die ineens ook allemaal zwanger zijn!! We willen gewoon heel graag!! En voor jou is het dubbel zo oneerlijk, je bent al zo lang bezig!! Ik hoop zo dat deze iui fantastisch voor je eindigd!! Het is jou echt ontzettend gegund!! En wat is nou leuker dan samen met je beste vriendin zwanger te zijn!!!
Ik hoop dat je snel minder verdrietig bent!! Een hele dikke knuffel voor jou

Joyce!!
Hoe is het bij jou meid??? Zijn de zwangerschapkwaaltjes al toegeslagen?? En weet je al wanneer je voor het eerst naar de verloskundige mag?? Spannend allemaal!!

Joh!!
Springen de eieren inmiddels al om je oren?? Hoop dat je snel een positieve test hebt!! Ben je verder nog lekker aan de knuffel??

Jossie!!
Wat fijn dat je je ei gevonden hebt!! Zo, te lezen heb je hem helemaal goed benut!! Welkom op het o zo gezellige wachtbankje!! dat de tijd maar heel snel voorbij mag vliegen!!

Niesje!!
Hoe is het met jou?? Voel je je goed?? En hoe ver ben je ook al weer?? Volgens mij schiet het al aardig op!!
Ook ik hoop dat we allemaal heel snel naar de zwangeren mogen!!!

Lillian!!
Hoe is het bij jou?? Al weer wat minder moe en misselijk??

Hier gaat alles zijn gangetje!! Voel nog helemaal niets!! Ben echt benieuwd hoe het afloopt deze maand!!
Ik had gisteren een verjaardag, mijn schoonzusje was jarig!! Het was net een kinderfeestje!! Allemaal kleintjes tussen de 1 en 4 jaar!!! En o o o o... wat klepperden mijn eierstokken weer hard!! Kon gister de hele avond alleen nog maar aan kindjes denken!!!

Een fijne zondag verder!!! (het is wel lekker knuffel weer, hihihi)

Dikke kus!!

Hallo lieve forum vriendinetje

Mimi goh wat heb ik een bewondering voor jou dat je nog kunt wachten knap hoor ik zou alang naar de winkel gerent zijn voor een test ik hoop dat het wachten niet voor niks is geweest en dat je een mooie test in handen mag hebben we duimen voor je

roos dat is idd klote zeg dat die verdomde duivels weer verschenen zijn dat is nooit leuk ik hoop voor je dat je in je nieuwe ronde meer gelukt hebt duim duim duim

sjors meis
leuk dat je weer terug bent en dank je wel voor je lieve woorden tja ik weet het we zijn er om elkaar te helpen maar wat doet het soms pijn dat zal voor jullie net zo zijn iets wat je heel graag wild en wat op zich laat wachten is niet altijd makelijk
heb je verder een leuk weekend gehad?ik zag dat we gelijk op lopen met onze nod,s spannend hopelijk volgen we de andere meiden snel succes

vandaag een lekkere luier dag gehad lekker in bad geweest en daarna lekker onder de zonnebank geweest weet eigelijk niet of je dat wel mag na de iui maar volgens joyce kan het geen kwaad en verder heb ik nog steets een beetje last van krampjes links onder in de buik vandaag ook met wat lichtelijke hoofd pijn maar wat word ik ongeduldig met dat wachten en het is nog maar 6dagen na de iui ik hoop echt dat we allemaal de rest gauw mogen volgen naar het zwanger zijn forum maar veredr doe ik het rustig aan

liefs
monique76

Hallo allemaal,

Ik heb ook nog geen test gekocht. Ik heb geen idee of het nu raak is. Ik ben  dan wel al overtijd, maar dat was ik eerder ook al eens (zelfs 5 dagen, terwijl mijn eisprong hetzelfde bleef). Ik ben er echt minder mee bezig geweest, denk ik .... Iedere keer als ik naar het toilet ga, en dat ga ik echt heel veel...., ben ik weer verbaasd, dat ik nog geen bloed verlies. Ik heb regelmatig pijn in mijn onderrug, dus ik denk dat mijn ongi er aan komt. Verder heb ik geen enkele klacht. Geen grotere, zwaardere, gevoeligere borsten en ook niet extra trek in zoetigheid of meer vermoeid. De enige overeenkomst met mijn andere zwangerschappen is, dat ik slecht heb geslapen, terwijl ik voor mijn werk een paar dagen naar het buitenland moest. Ik wacht dus nog maar even met testen, denk echt dat ik niet zwanger ben.

Lilian, jij had toch ook geen verschijnselen in het begin??? Helemaal niets? of toch wel een beetje?

Monique, wat heerlijk dat je behandeling op het juiste moment heeft plaats gevonden, nu maar hopen dat je ongi uitblijft het eind van de maand. Ik duim hard voor je.

Roos, wat ontzettend balen, dat bij jou de duivels zijn doorgebroken. Hopelijk ben je volgende maand de gelukkige!!!

Ken, ik ken alleen maar positieve   verhalen van Clomid, 1 vriendin heeft 2 jongens gekregen (zij werd 1 keer per jaar ongi voor het gebruik van Clomid). En een andere kreeg een .... schrik niet.... 3-ling. Wel 8 weken te vroeg, dus ze waren echt supersuper klein, maar inmiddels zijn het echt 3 donderstenen. Ik hoop voor het financiele plaatje dat het er geen 3 tegelijk worden hoor, want zij moeten echt alle eindjes aan elkaar knopen. 3 bedjes, 3 maxi-cosis, 3 autostoeltjes, 3 fietsjes, alles tegelijk.......   Hopelijk ben je snel zwanger van een  1 of 2ling.

Sjors, hoe is het met jou?

Johanna, jij zit nu toch op het wachtbankje (sorry, ik heb geen 2 schermen naast elkaar open).

En JOYCE, ik hoop echt van harte, dat ik me van de week bij jou mag aansluiten. Heb jij alleen last van je onderrug?????? In ieder geval van harte gefeliciteerd!!!!!

Voor de rest, die ik vergeten ben.... sorry, maar ik denk ook aan jullie!

Groetjes Ikke

Hallo allemaal.

Ik heb mijn ei gevonden!! hij is staat komende 48 uur op springen!!!
Ik heb gister geknuffeld, vandaag en morgen wrs ook nog maar een keertje. Zou goed moeten zijn hoop ik.

Nou is mijn vriend gister op stap geweest en heeft de nodige alcoholische drankjes verobert... ik hoop niet dat dit veel invloed heeft op zijn kwaliteit van zaad.
We zien het wel.

MONIQUE:   Ik wil je even een hart onder de riem steken en wrs geeft zulke verhalen je goede hoop, namelijk:

Ik hoorde afgelopen week van een kennis van mij (meisje waar ik mee in de klas gezeten heb en die zie ik zo heel nu en dan nog eens) dat ze zwanger is!!!!!
Zij is in 2002 met de pil gestopt. Na een jaar is ze de medische molen in gegaan en nu met haar tweede icsi (heet het geloof ik) poging is ze zwanger!!!!
Al met al 6 jaar later.
DUS MEID GEEF DE MOED NIET OP!!!! ik denk aan je!!
Dikke knuffel johanna

Ken; Wat spannend dat je meer kans hebt op een meerling. ! hummeltje lijkt me al heel wat maar 2 is ook super schattig!

Sjors; Ik heb nog niet echte kwaaltjes hoor. Ik ga van de week even langs de dokter. Dan vraag ik even wat info over verloskundigen praktijken in de buurt. ook wil ik even vragen hoe het zit met toxoplasmose. Wij hebben 3 katten en ik heb gehoord da je je hiervoor kan laten testen. Het wordt nu ook wel spannend voor je he? Wat duurt wachten dan toch lang he?

Monique; Heerlijk even lekker een verwendag voor jezelf. Af en toe heeft een vrouw dat even nodig. Nog eeen anderhalve week op het wachtbankje meid. Heel veel succes. Mijn duimen draaien nog steeds op volle toeren.

Ikke; Meid dat je nog niet getest hebt! Ik zou me niet meer kunnen inhouden denk ik. Maar je hebt nog geen klachten? Wie weet. Veel succes met testen. Wanneer ga je eigenlijk testen?

Johanna; Hup aan de knuffel meid!!! Nou nog hopen dat er 1 spermacelletje de bob is vanavond!

Hier gaat alles goed. Ik heb geen klachtjes. ja lage rugpijn en nog steeds wat gevoelige borsten, maar verder dus nergens last van.

Hoi allemaal.

Ik had vanaovhtend nog steeds een dikke rode tweede streep.
Ik neem aan dat mijn eisprong nog moet komen. Vandaag nog maar een keertje flink knuffelen!!

joyce hebben jullie ook elke dag geknuffeld rond de eisprong??
hahahhaaa ik hoop ook dat er tenminste 1 zo slim is geweest om  voor BOB te spelen.
maar wrs heb ik vandaag weer kans, ze meoten nu toch wel uit gekaterd zijn neem ik aan". Weekend is voorbij ook voor hun!!! AAN HET WERK HEREN!!!

Succes iedereen!!!!! Ik vraag me af hoe het met de dames gaat die overtijd zijn!!!

Groet jo

Terug
Bovenaan