FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hey dames,

Hiero, nog steeds geen ongi!
Super spannend!
Toch willen we nog wachten met testen, tot zeker na het weekend,
ergens eind volgende week.
Dit komt omdat mijn  laatste twee  cyclus 35 en 42 waren.
Morgen is pas dag 33, dus wachten we nog maar even af.
Maar het is kei leuk om te lezen dat jullie zo meeleven.
Ik duim ook zeker voor jullie!!!!

Groetjes mimi

Johanna; dank je voor je felcitaties. Hoe gaat het met jou? Heb je je ei al gevonden?

Mimi; Wat spannend! En nog steeds niet ongi. Wat goed dat je nog niet gaat testen. Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik het gedaan heb maar ja. Maar ik ga keihard voor je duimen dat je ongi weg blijft.

Monique; Voel je je vandaag al weer wat beter? Alles rustig op het wachtbankje? Verdeer al wat verschijnselen?

Hier gaat verder alles goed. Helemaal geen klachten op gevoelige borsten. Maar dat zal pas rond de 6e week komen verwacht ik. Ik heb gister nog wel een testje gedaan en ja hij was weer positief. Ik kan er nu echt niet meer onderuit. (wil ik ook echt niet!)
Mar ik ga zo naar vrienden lekker friet eten. Misschien zelfs naar de Mac. Mmmm heb ik echt zin in. Mijn vriend is er toch niet dus ga ik lekker vet eten.

Jossie; Jij ook weer op het wachtbankje! Spannend! Ik kan me voorstellen dat het helemaal gaat kriebelen als je met baby's aan het werk bent. Hoe gaat het met je duitse stagiere?

ZWANGEREN!!!!!!!  
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!

nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  

nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER!

nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!

NOD lijst januari 2008
nod 5 januari, Jossie 79, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje
nod 6 januari, Eefje, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje
nod 7 januari, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (op dag 57)
nod 18 januari Roos, 31 jaar, 6e ronde 2e kindje
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje ( dag 33)
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde (miskraam mei 2007), 3e kindje
nod 29 Januari, Sjors, 26 jaar, 6e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)
nod 30 januari, Jossie 79, 28 jaar, 10e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)

NOD lijst 2 oktober 2008
nod 2 februari, Johanna 28 jaar ronde 5, 1e kindje (dag 30)
nod 2 februari, Eefje, 27, ronde 4, 1e kindje (dag 28)
nod 3 februari monique76 31jaar 2e iui 1e kindje (dag 28)

Hallo lieve allemaal,

sorry maar ik moet dit ff kwijt verder kan ik er ook met niemand over praten
nogmaals sorry wil niet zeuren of zo

maar ooo wat voel ik me vandaag klote zeg je kunt wel zeggen in een dipje ik weet het dan ook even niet meer mijn verlanger naar een kindje duurd nu al bijna 9jaar en wat is de wereld oneerlijk waarom moet het bij sommige zo moeilijk gaan ziekenhuis in en zieknhuis uit bah onderzoek hier en daar dan krijg je te horen dat het aan mijn ligt waarom het maar niet wil lukken echt ik voel me zo schuldig naar me vriend en wat doet het pijn dit te weten dat het aan mijn ligt ik gun dit echt niemand en hoop dat iedereen spontaan zwnger mag worden dit is slopend nu weer wachten zal het wel zal het niet geloof me gek word je er van een baan wat niet lekker gaat en hart op zoek ben naar wat anders ik wil nog maar 1 ding ZWANGER WORDEN MOEDER WORDEN
merk toch stiekem dat het me steets meer pijn   doet dat het zo lang duurd ik gun het een ander maar toch ben je stiekem een beetje jarloers en ik vind dat ik dat ook mag mijn wens duurd nu al zo lang en heb heel wat voor me kiezen gehad de afgelopen jaren betreft zwanger willen worden begin van baarmoeder hals kanker gelukkig is dat genezen voel de pijn en verdriet dat ik nog maar niet mama ben sorry dames het is een lang verhaal geworden maar moest ff me hart luchten dus vandaag weer zo dag dat ik emotioneel ben

dikke knuffie
monique

Hoi meiden,

Monique: Je zeurt absoluut niet!!!!
Dit is DE plek om je hart te luchten, je kan er immers met weinig anderen met praten.
Maar mag toch zeker kwijt waar je mee zit? Je bent ook al zo'n tijd aan het proberen zwanger te worden. Zelfs ik vind het nu al een grote teleurstelling na 8 maanden proberen. Dus ik moet eigenlijk helemaal niet klagen.
Ik wil je laten weten dat ik erg met je meeleef en zo hoop dat het deze ronde lukt! Ik probeer te begrijpen dat je je schuldig voelt, maar jij hebt dit toch ook niet gewild?
Hopelijk heb je veel steun aan je vriend...
Wat vervelend ook om te lezen dat het op je werk ook niet fijn is. Hopelijk vind je dan ook snel iets anders, waar het wel fijn werken is!
En weet dat je niet de enige bent die soms (vaak) wat jaloers is! Je gunt het de ander inderdaad ook erg, maar je wilt zelf ook zooooooo graag!!
Ik denk dat we dat hier allemaal wel snappen. (ja toch?)
Een hele dikke knuffel!

Mimi: Ik las dat jij ook soms confronterende vragen kreeg. In het begin vond ik dat helemaal niet erg en lachte ik er maar wat bij. Nu ook wel, maar het wordt steeds vervelender. Ook omdat ik nu weet dat er ook echt iets aan de hand is.
Maar jij bent nog steeds in spannende afwachting? Ik duim natuurlijk ook erg voor jou! Hopelijk test je positief na het weekend.

Sjors: Gezellig bij je vriendin??? Jij bent ook al aan het afwachten! Ik hoop dat je snel zwangerschapstekenen voelt! Je vroeg hoe ik eronder was (nieuws van de gyn)
Nou, ik heb er hier op het forum al zoveel over gelezen. Toen hij pcos noemde wist ik ook meteen wat het ongeveer inhield. Maar ik ben iemand die altijd positief blijft. Ik heb al zo vaak in het ziekenhuis gelegen en altijd kwam ik er gezond weer uit! Nu ook denk ik dat het goed gaat komen. Zoals de gyn zelf zei; de meesten worden redelijk snel zwanger en  sommigen moeilijk, maar bijna altijd is daar iets aan te doen! Zo zie ik het ook; ik hoop dat het snel lukt, maar is dat niet het geval gaan we gewoon door tot het wel een keer zal lukken. We zien wel. Fijn weekend!

Jossie: Wauw! Een positieve ovulatietest! Dat moet een goed gevoel geven nu! Ik denk dat ik volgende week begin met de ovulatietesten. Ik wil er op tijd bijzijn natuurlijk! Succes!

Joh: Dus nog steeds aan het testen? Ik hoop voor je dat er snel een eitje gaat springen!
Jij vroeg of ik het nieuws ging delen met mijn ouders.
Nou, dat is de reden waarom ik hier gisteravond niet was. Ik was namelijk bij mijn ouders. Daar heb ik mijn verhaal gedaan. Moest maar weer eens een traantje laten. (ben de laatste tijd nogal emotioneel geloof ik)
Ze schrokken er niet heel erg van. We hebben gelijk op internet gekeken wat het nu precies was en ze waren nogal positief over de behandeling enzovoort. Ik vertelde ook dat ik eigenlijk wilde dat het een verrassing was... dat ik op een dag zou vertellen; ik ben zwanger!
Dat snapten ze wel, maar mijn moeder zei; het blijft een verrassing, want het kan nog lang duren of misschien al snel. Maar we weten toch niet waneer? Dat is natuurlijk waar...
Ik ben blij dat ik het heb verteld in ieder geval.

Joyce: En?????
Kun je het al een beetje bevatten? Zooo gaaf! Ik wil ook!!! Ik gun het je van harte hoor!

Ik wil jullie ook vandaag weer bedanken voor de interesse en het medeleven!
Is echt weer geweldig om te lezen!

Nou, ik ben eergisteren met clomid begonnen.
Dat is nog een heel gedoe geweest............

Mijn mannetje zou erom gaan bij de apotheek. Komt ie ze bij mij op het werk brengen. Zegt ie; Je moet de 5 pillen op 1 dag innemen. (!!????!!!???!!!)
Binnen een half uur!!
Ja, dat vrouwtje vond het ook vreemd, dus die belde met de gyn, maar die was er niet. Dus overlegt met de secretaresse van de gyn. Die vertelde dat wat er op het briefje stond ook wel zou kloppen. Dus volgens dat briefje moets ik 5 pillen op 1 dag innemen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heeft iemand hier  er al eens van gehoord trouwens??
Mannetje ging weer weg.
Ik ging de bijsluiter lezen en las dat bij de beginnende kuur men moest beginnen met 1 pil per dag en dat 5 dagen lang. Dat vond ik al beter klinken.
Wanneer dit geen effect had, mocht na overleg met de gyn de dosis worden verhoogd naar 2 pillen op een dag.
Toen las ik nog over een overdosis en toen dacht ik nu bel ik even dat vrouwtje van de apotheek op. Die vertelde dus dat ze het ook niet vond kloppen en daarom had ze de gyn gebeld. Daar vertelde de secretaresse dus dat het wel zou kloppen. Dus daarom gaf ze het maar zo mee.
Ik vroeg haar; komt dit vaker voor, zo'n hoge dosis? Zegt ze; nee eigenlijk niet, dit is vrij uitzonderlijk.
Was ik weer goed mee.......
Ik gebeld naar mijn gyn, die was er die dag niet. Dus wist ik nog niks.
Ja, eigenlijk  wel; dat er iets niet klopte.
Ik ben op eigen houtje begonnen met mijn kuurtje clomid en wel met 1 pil op 1 dag en dat 5 dagen lang! Ik denk dat de gyn het zo bedoelde.
Dus dit is dan dag 2 alweer.
Ik voel me iets anders dan anders. Heb wat jeuk enzo maar het valt wel mee.
Ik heb ook nog 29 ovulatietests liggen. Ik ga dan ook volgende week beginnen met testen, want ik wil mijn super eitje niet missen natuurlijk!!!!

Alle meiden: Veel succes met alles! Ik denk ook aan jullie!
Een heel fijn weekend allemaal!

(Weer een heel verhaal)
Liefs...

Monique; Wij zijn hier om naar elkaar te luisteren. En ik en ik denk ook de anderen vinden het echt niet erg als je je zorgen hier van je af schrijft! No problemo!

Ken; Jeetje wat klinkt dat eng. Ik vind het heel erg raar dat de apotheek bij zoveel twijfel toch de medicijnen mee geeft. En een secretaresse heeft geen doktersopleiding dus ik vind het goed dat je eerst de bijsluiter hebt gelezen en dat je die gebruiksaanwijzing aanhoud. Voor je het weet heb je een overdosi te pakken en dan ben je verder van huis.
Wel fijn dat je er nu met je ouders over kan praten. Af en toe heb je dat ook even nodig.

Hey Meiden

Mimi wat vervelend al die vragen kan me voorstelen dat je het een beetje zat begint te worden en dat je er niet altijd over wild praten denk aan je meis

Sjors ja meis wij zitten gezellig te wachten op bankje maar wat is het allemaal onzeker en wat duurd het wachten lang he meis nou ik hoop dat je straks een mooie test mag hebben ook jou gun ik het zo xx

Jossie geweldig dat je een positive ovu test heb dus het klussen kan gaan beginnen spannend maar weer meis succes

Joh ook voor jou komer er spannende tijden aan ik hoop dat je heel gauw je eisprong hebt en dat je net als jossie straks gezellig bij sjors en mijn komt zitten op het wachtbankje ook jij meis succes

Ken ik weet niet wat ik lees wat een dombo zeg die secatariaat die moeten het juist weten net zo als de aphotheek vind het heel slordig maar goed dat je de bijsluiter hebt gelezen en handel naar jou eigen gevoel idd net wat je zegt 1 pilletje per dag klinkt al veel beter en doe dat ook maar wat fijn dat je het ook je ouders hebt verteld snap dat je liever had willen zeggen dat je zwanger was ook dat blijft nog een verassing voor je ouders het komt goed meis ook met dat beetje hulp dat wij hebben nu van het ziekenhuis succes meissie

Joyce wat leuk dat je hebt gegeten met een goede vriend en idd ik denk dat het beter is als je gewoon zegt tegen onze vrienden dat je gestopt bent met de pil zo ben je ook van al dat gegis af wat ze nu al doen bij ons laat ze maar lekker wachten tot 16maart dat je het ze zegt op je verjaardag kan niet wachten op dat moment en hopelijk kunnen we allebei zeggen dat we zwanger zijn ik zie je vanavond op de verjaardag   en ja ssssssssss zeggen niks hoor hihihi  

verder wil ik jullie allemaal een heel fijn weekend wensen
liefs xxxxx monique

Terug
Bovenaan