A
Anoniem
Guest
Dean komt Marly ff helpen met schommelen
Zo moet dat!!
Het springkussen... beetje eng, maar toch ook wel leuk!
Lukas vond het ook geweldig, die bleef maar duikelen, rollen en vooral... lachen!!
Mama Esmé en Kay knuffelen!!
De grote hobby van Danique is nu wel duidelijk... trap opklimmen en eraf glijden!
Fabio: "Hé Marly, kijk eens..."
" O ja! Maar waar jij staat kan ik het nog véél beter zien!"
"Ik houd haar wel goed vast hoor, mama van Marly!"
Marly vindt Thomas om 'op te vreten' !!
Samen op de glijbaan spelen met Renée en Stijn (toch?)
Mama, dit is LEUK!!
Ballen vind ik ook altijd erg leuk!!
Wow, daar zijn nog wel héél veel meer ballen!
Gaaf zeg!!
Nou, dit was onze impressie van een erg leuke, gezellige dag! Heel erg leuk om jullie ook eens live te spreken en te zien.
Marly sliep in de auto toen we bijna Rotterdam uit waren (lang leve de navigatie... !). Wel nog in de file gestaan bij Dordrecht, Breda en Eindhoven. Net in het begin van de file in Eindhoven werd Marly huilend wakker. Helaas kon ik nergens stoppen, waren wegwerkzaamheden. Dus haar die enge muziekbeer gegeven en kinderliedjes opgezet. Toen heeft ze nog in de auto gespeeld tot thuis. Om half 7 waren we thuis, dus bijna 3 uur gereden! Pff... heenweg was iets meer dan 2 uur!
Eenmaal thuis snel in bad en nog ff drinken bij mama en knuffelen met papa. Rond 7 uur lag ze in bed, helemaal K.O.!! Moe maar voldaan! Ze heeft tot vanmorgen 9 uur geslapen, en na 1,5 uur weer terug in bed en slaapt nu nog... Hoe moe kan je zijn!! Maar het was het absoluut waard!
Tot de volgende keer!
Groetjes Marloes en Marly