foto's verjaardagstaarten

A

Anoniem

Guest
Ik heb een paar weken geleden de taart besteld voor de verjaardag van Marissa. Het is wel pas over vier maanden maar omdat hij helemaal met de hand gemaakt wordt en die mevrouw het super druk heeft moet je er op tijd bij zijn. Nu ben ik zelf heel benieuwd naar de taarten van de andere kindjes. Zouden de mama's van wie de kindjes al jarig zijn geweest een foto van de taart willen laten zien? ik zal die van Marissa ook plaatsen maar dan moet je dus nog even vier maanden geduld hebben

Over een klein maandje is het zover. Ik maak de taart zelf. een mini yoghurttaart kan ze lekker mee klaaien wat ze wil. De andere taarten voor de gasten maak ik ook zelf.
Ik ga de taarten uiteraard wel versieren. Als het zover is zal ik een foto plaatsen.

groetjes daan

Hoihoi,

Ik maak ook regelmatig een taart en heb een paar weken geleden een shrektaart voor een kindje gemaakt die 2 jaar werd.

Voor Levi ga ik een aap met bananentaart maken aangezien hij net een nieuw apenkamertje heeft.
Mag ik vragen bij wie je de taart hebt besteld? Ik maak zelf nl. ook veel taarten en ben erg benieuwd of ik degene ken bij wie je hem hebt besteld. (taartenwereldje is best klein)

groetjes chimene

Leuk idee! Als Feline jarig is zal ik ook daarna een foto plaatsen (nou ja weer iemand van jullie vragen om er een te plaatsen :) van haar taart.
Chimene wat een geweldig mooie taart zeg!
Heb je ook een website of doe je het alleen voor kennisen?

groetjes Mariska

Hoi Chimene,

Jouw taart is ook echt helemaal geweldig. Echt heel erg leuk. Ik heb mijn taart besteld bij Cake and Co uit Helmond. Het wordt echt een supermooie taart. (Tenminste dat hoop ik) Het idee is leuk en de taarten op de website ook.

groetjes

Linda

'Dit was mick zijn kraamfeesttaart en onder zijn verjaardagstaart

groetjes
jiska

Hey Chimene!!

WAT EEN FANTASTISCHE TAART!!!

Doe je het idd alleen voor kenissen of heb je een website?

X Saskia
mv Rik 04-07-07 (heb dus nog een taart nodig)

hoi,

bedankt voor de complimenten. Ik maak inderdaad taarten op bestelling als ik tijd heb, nu wat minder dan vroeger want de kids, opleiding, werk etc komt eerst. Het is dus puur een hobby voor me.
Mijn site is www.bijentaart.nl  en ook op www.infotaartje.nl kan je een hoop adressen vinden voor leuke taarten.

groetjes chimene

Terug
Bovenaan