foto's verjaardagstaarten

Hoi Chimene,

Ik had inderdaad ook bij jou op de site gekeken maar kwam er toen achter dat je te ver weg woonde. Ik was nog even benieuwd of je Cake and Co kent. Het is namelijk geen goedkope taart dus hoop echt dat hij mooi wordt.

groetjes

Linda

Hoi linda,

nee cake and co zegt me even helemaal niets maar het is inderdaad aan de andere kant van het land ongeveer. Wat voor soort taart heb je besteld? Dit soort taarten zijn meestal wel wat duurder en dat komt vnl. door de ingredienten zoals bv de marspein.

Ik vraag meestal maar iets meer dan dat de taart mijzelf kost want anders wordt het helemaal te duur. Sommige taarten ben ik wel 10 uur mee bezig en als je ook nog uurkosten doorrekent wordt het onbetaalbaar.

groetjes chimene

Hoi Chimene,

Het is een stapeltaart voor 50 personen met het thema elfjes. Het is gemaakt van biscuitdeeg met jam. Hij wordt versierd met een marsepeinen 3d elfje boven op de taart en handbeschilderde 2d elfjes, vlinders en bloemen op de rest van de taart. Kun jij me trouwens vertellen wat biscuit deeg is? Is dat niet hard?

groetjes

Linda

Hoi Linda,

klinkt erg leuk. Grote taart trouwens voor 50 personen komt er vast heel leuk uit te zien.

Biscuitdeeg is zeg maar het zachte spul dat ook in een slagroomtaart zit, het is heel luchtig gebak en samen met de vulling erg lekker. Vooral kinderen lusten het bijna allemaal, ik gebruik ook meestal als vulling botercreme en jam.

groetjes chimene

Nou zo mooi zal die van mij niet worden hoor. Echt gaaf man dat je zoiets kan. Zou ik ook wel willen (en misschien ook wel kunnen) maar zou niet weten waar ik zoiets zou moeten leren.
Ik maak maar gewoon een eenvoudige yoghurt taart die ik leuk ga versieren met vlindertjes enzo.
zal er misschien niet zo mooi uitzien, maar smalen zal die beslist wel.

Groetjes daan

Hoi Daan,

Het is al kei leuk dat je hem zelf gaat maken toch. Alleen al die moeite maakt hem vast al super mooi en zeker lekker. We wachten op de foto's :)

groetjes

Linda

Helemaal geinspireerd door de mooie taarten van Chimene, heb ik net een workshop taarten geboekt.
Kijken of ik nog mooiere taarten kan gaan maken voor mijn zoontjes, ze waren al mooi, maar vooral de afwerking met marsepein of fondant vind ik super.

Ik ben benieuwd naar de foto's van de rest.

gr Saskia

he saskia,

wat leuk zeg, waar heb je de workshop geboekt als ik vragen mag?

Enne pas op hoor want voor je het weet ban je net zo verslaafd aan het taarten maken als dat ik ben.

groetjes chimene

Terug
Bovenaan