foto's verjaardagstaarten

Hoi Meiden,

Hier een foto van Jayden zijn taarten, op sommige stukjes was het wat doorgelopen door het condens van de koelkast maar al met al waren ze toch mooi en heeeeel lekker...

Groetjes, Patricia  (Jayden 18-05-2007)

Hoi Chimene,

Ik heb een workshop taarten stapelen geboekt, de beginselen van het stapelen en daarna versieren met stansfiguren.
Wilde eingelijk taarten decoren, maar op de datum dat die gegeven wordt kan ik niet, wacht dus even op de volgende.

Ik maak nu al altijd de verjaardagstaarten zelf, maar vind vooral de afwerking met marsepein of rolfondant geweldig. En mijn taarten bestaan altijd uit meerder lagen.

Ik ben zelf ook heel benieuwd wat de workshop inhoud, en nadien natuurlijk heerlijk smikkelen van het resultaat.

gr. Saskia

Hoi Chimene,

Ik heb de workshop geboekt bij Cake en Co, waar iemand anders ook een taart had besteld.
Woon in het zuiden van het land, dus jij woont niet echt in de richting voor mij.

gr Saskia

Hoi Saskia,

Mijn taart heb ik bij Cake and Co besteld. Ben dus erg benieuwd hoe je het vindt die workshop. Ik wilde daar ook graag een workshop gaan volgen maar wilde niet alleen . Kun je laten weten hoe het was?

groetjes

Linda

Hoi saskia,

leuk hoor die workshop ben benieuwd hoe je het vindt. Ik geef zelf trouwens geen workshops hoor, het is echt allemaal hobby en als je het teveel gaat doen is de lol eraf. Je kan ook kijken op het forum van www.deleukstetaarten.nl daar vindt je heel veel tips, recepten etc.

groetjes chimene

Hoi Linda,

Ze hebben donderdag nog 1 plaats vrij, dus je kunt nog mee doen als je wilt.

gr Saskia

Hoi Chimene,

Op die site die jij hebt ben ik al wezen kijken, al verschillende ideeen opgedaan.

Laat wel weten hoe het geweest is na donderdag.

gr Saskia

Terug
Bovenaan