fotoparade juni 2009

Hier ook weer wat kiekjes van Mika, nu 9 maanden:

Voor 't eerst op de driewieler, met zus Lara. Stoer he?

Met mama en grote vriend Tijgetje:

Soms al zo groot, maar soms ook nog zo'n lekker knuffel-ventje.
Mijn purkie...

Jacoline!! Ik wilde het al eerder vragen: WAAR IS JE HAAR????? Je had toch lang haar, of heeft de narcose iets raars met mijn hersenen gedaan??
Ik zal zo wat foto's van Maudy plaatsen!

Wahahahaha, ik blijf lachen met Rimke... Het is al zeker 20 jaar geleden dat ik lang haar had! Dus ik denk dat of de narcose je hersenen heeft aangetast of het is gewoon de jouw bekende mama-dementie... Geeft niet hoor, we houden toch wel van je!

@Rimke; wie weet komt het weer goed als je nog eens zwanger wordt... Dan heft het elkaar misschien op en zitten je hersenen en hormonen weer op de juiste plaats. Wat een wereld zal er dan voor je open gaan! :)

O.................whahahaha!
20 jaar geleden kende ik je nog niet........
Verbaasd me toch, ik zweer dat ik je gezien heb met lang haar............gebeuren rare dingen met me de laatste tijd. Wordt tijd voor rust in de tent hier, blijkbaar...........
Wel   fijn om te weten dat je toch wel van me houdt...........geruststellende gedachte.

Blijkt ook lastig om in een reactie op meerdere vragen antwoord te geven............whahaha!
Ik hoop dat het met een tweede inderdaad wordt opgeheven, dat chaotische van mij........ben normaal gesproken erg geordend enzo..........is in geen velden of wegen te bekennen, die fijne eigenschap..............
Ben fons al aan het overtuigen dat we toch zo snel mogelijk aan een tweede gaan beginnen,, maar eerst moet thuis (onze twee leuke banen) de boel op orde..........
En mijn borst moet genezen, want als die weer zo gigantisch worden, houdt het litteken het zeker weten niet...............

Weet je het wel zeker Jacoline dat het zo lang geleden was... of was je het zelf alweer vergeten haha. Ik dacht toch echt dat ik jou ook wel eens met lang haar op de foto zag! Dacht bij het zien van de foto (vanochtend) ook van wat een fris kort koppie!
Hmm moet ik nu ook aan mezelf gaan twijfelen of moet ik ook maar mijn hoop op een 2e zetten in de toekomst .

Hallo allemaal!

Wat een leuke foto's weer!! Wat leuk om te zien hoe groot iedereen al is geworden (en hoe knap!)..

Hier gaat het ook ontzettend hard allemaal. Micah loopt nog niet, maar voor de rest doet hij alles. Vooral alles NA-doen van zijn papa & mama.

We genieten echt ontzettend van ons manneke!

Op de 1e foto is Micah jarig (15 mei)
Op de 2e foto was hij bijna klaar voor het trouwfeest van zijn papa & mama. Wij zijn nl 20 mei getrouwd!! Hij moest alleen nog zijn witte broek aandoen, maar hiermee hebben we maar ff gewacht tot we gingen vertrekken..hahahaha..
Op de 3e foto Micah met een kadootje dat hij gekregen heeft. Hij heeft ontzettend genoten van al het papier..
Op de 4e foto Micah in zijn pyama in zijn ballentent die hij heeft gekregen voor zijn verjaardag! Hij vindt dit echt geweldig! Als mama hem dan roept duikt hij de tent ik..HANDIG?!?!?

Groetjes,
Jorhoromo (Cindy)

Terug
Bovenaan