Fout bij consultatiebureau

De gepensioneerde verpleegster had diezelfde nog aangegeven bij haar collega's dat ze er een rot gevoel over had, ons bezoek die middag. Na mijn boze mail naar het cb heeft mevrouw haar werkzaamheden neer gelegd en gaat niet meer invallen of werken daar. Ze zou eigenlijk rond september helemaal stoppen met werken maar dat is nu dus al.

Heb haar verder niet gesproken.

Het is een feit dat haar heupje eerst behandelt moest worden met pavlik omdat het heupdysplasi was, na bezoek cb uitval van haar beentje en weer een echo laten maken en wees uit dat heupje volledig uit de kom was en het heupluxatie is geworden, met gevolg tractiebehandeling van 14 dagje en minimaal 12 weken een gipsbroek..

Nog geen schatting maken maar eisen dat ze de nader te verklaren onkosten door hun vergoed moer worden. Benoem o.a. Vrije dagen, transport, artikelen etc

Als je rechtsbijstand hebt maak er zeker gebruik van of je kan terecht bij het gratis juridisch loket voor advies.

Bewijzen heb je wel want het was bekend bij het CB. Je hebt het nog extra gemeld en de standaard procedure is dan dat ze niet aan de heupzwaai zitten neem ik aan. CB heeft zelf toegegeven dat ze een fout hebben gemaakt dus daar is je bewijs al maar het zou helpen om idd wel bevestiging te hebben van het ziekenhuis dat CB nooit aan de heupen had mogen friemelen.

Pfff vreselijk dit! Ik zou er zeker werk van maken!!!! Heel veel sterkte voor de komende tijd en ik hoop voor jullie dat alles  goed komt.

Misschien nog wel een kleine tip! Bij maxi-cosi kun je speciale autostoelen huren voor kindjes met spreidbroek. Zodat je de kleine meid evengoed veilig kint vervoeren in de auto. Het is de maxi-cosi Opal HD. Je vind meer informatie hierover op hun site.

sterkte en succes voor nu en de toekomst.

groetjes Mary

Bedankt voor de tip, we hebben gisteren gebeld over deze maxi cosi maar het is afwachten vanaf waar het gips komt te zitten, is dit boven de navel dan lukt die stoel niet. Zou niet weten hoe we haar anders moeten vervoeren..

Je kan altijd nog kijken of je een onofficiële kan huren.

http://www.heupafwijkingen.nl/hulp-en-ondersteuning-verhuur/autostoeltje-huren

Je hebt dan geloof ik wel een ontheffing nodig, ik weet natuurlijk niet of je dat ziet zitten.

Hoe oud is ze? Ik heb namelijk de wandelwagen van Chicco i move en die kan je ook als reiswieg gebruiken waardoor je ze liggen kan vervoeren maar ik denk dat die bruikbaar is tot 6 maanden

Ze is nu 5 maanden, wanneer ze klaar is met de tractiebehandeling dan is ze 6 maanden. Jammer, heel lief voor het mee denken.

We zijn van alles aan het bedenken hoe we het kunnen regelen, zoals speciale kinderstoel, wandelwagen, autostoel etc etc.

Terug
Bovenaan