fruithap - vraagjes

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar anderen hebben het ook al aangegeven: LIGA!

Zag toevallig vorige week in het schap bij de babyvoeding speciale liga voor babies. Ideaal daarvoor!

Eet smakelijk! Geloof nl dat een stuk lekkerder is dan die potjes, ha ha!! Moet ook echt eens zelf aan de gang met de staafmixer ;-)

Groetjes
 
bedankt voor jullie reacties,
ik ga effe kijken hoe ik het allemaal op  ga lossen,
hier op cb zijn ze niet weg van iedere dag liga,
vinden ze een ook een dikmaker.
dus ga effe denken, en mn gevoel volgen...

bedankt, liefs marina
 
Met fruit mik ik altijd maar wat aan, wat ze niet eet (en ze eet erg weinig) eet mama wel op ! Ik maak de meest gekke combi's en vind het veel smakelijker als een potje.

Groente happen maak ik ook zelf, ik heb een lijstje van het CB en daar stond op :
3 eetlepels groente, 1 eetlepel rijst/aardappels oid,  1 eetlepel vlees/vis/kip, dus dat houdt ik altijd maar aan, maar ze eet gewoon heel weinig nog.

Bianca
 
Hallo,

Ik geef mijn dochter zoveel mogelijk vers groeten en fruit. Dit pureer ik niet maar geef ik in kleine dunne partjes in haar handjes. Zodat ze er zelf van kan smullen. Dit gaat erg goed en verslikken doet ze eingelijk niet.
Ene ze eet alles :D

Misschien ook een idee om eens te proberen

Groetjes
 
tja, ik maak het op gevoel.....met een beetje magarine erdoor voor de vetten. Dit is ook goed voor een soepelere ontlasting. Onlangs aan cb gevraagd hoe het zit met vlees. Dit was nog niet zo belangrijk voor hem maar mag hij 1 a 2 keer in de week hebben en vis was ook prima of een eitje. Fruit gooi ik in wat ik in huis heb en tis hier nooit zo doen dat ik er een liga bij moet doen (enkel bij watermeloen). Ik doe er soms liga doorheen om de smaak iets te verzachten of een beetje diksap of roosvicee laxo als   het aan de onderkant ff niet wil lukken hahahaha. Succes en veel plezier met koken en blenderen e.d Ik vind het heerlijk om te doen!

groetjes
Sjan
 
Terug
Bovenaan