Fruithapje

A

Anoniem

Guest
Na 2 dagen mopperen van Daan ( 17 weken) aangehoord te hebben, ben ik toch maar vast begonnen met voorzichtig wat fruit te geven tussendoor. Hij vind het heerlijk, smakt lekker met zijn mondje en slurpt alles lekker van het lepeltje af.
Zijn er nog meer moeders die al begonnen zijn aan het fruit?

Groetjes Saskia

Hoi Saskia,

Feline is nu 4 maanden en we geven haar sinds 1,5 week af en toe wat fruit.

groetjes Mariska

Ik ken me hier eigen (gelukkig) volgende week aan toevoegen
Ik hoop ook dat ons manneke het lekker gaat vinden, denk het eigenlijk wel hoor, hij houdt wel van eten
Waar beginnen jullie meestal mee, appel en banaan ofzo?

Groetjes Debby.

luuk is van 14 mei, en ik geef hem nu 1 1/2 week 's morgens een liga koek gemengd met fruit (vers fruit, banaan of peer of sinaasappel   of een half potje voor 4 mnd) en 's avonds geef ik hem een half potje groente (van die potjes van olvarit voor 4 mnd). gaat helemaal prima

Ja, Dylano krijgt ook al Liga, maar dan met  melk en Nutrix.
Hij vind het heerlijk!!
Word sinaasappel niet te sappig?
Ja, ik weet het niet hoor, moet het ook nog allemaal leren
En met hoeveel moeten we beginnen?
En dan gelijk dagelijks ofwa?

Groetjes Debby.

Hoi, ik geef ook al een half potje fruit, al een maand nu en sinds een paar dagen een half potje groente....het is de bedoeling dat ik het allemaal vers ga doen, maar eerst even uitproberen wat hij allemaal lekker vind!
Owh ja hij krijgt ook al diksap tussendoor, dan geef ik 150cc en dat gaat meestal in één keer op!!

Groetjes

hoi saskia,

mijn dochter krijgt al geruime tijd een fruithap, gemengd met een halve liga eerste stap, s,avonds krijgt ze een halve groentehap en daarna nog 60 cc roosvice of diksap de siroop soort, en af en toe een danoontje start toe.
zij krijgt darnaast nog 4 af en toe 5 flessen melkvoeding van ca 190cc per keer laat meestal wel wat staan. ze is nu 20 weken en is de laaatste keer op het cb gewogen en gemeten dit was twee weken geleden 64cm en 6330 kilo.

groetjes bianca

Terug
Bovenaan