Fruithapje!

Sinds afgelopen weekend zijn we begonnen met fruithapje te geven aan Jesse. Ooooooooow hij vind het zooooooooo lekker :) Alsof hij nooit anders heeft gegeten. Gisteren at hij al een half potje leeg(de kleine variant dan he) Hij gaat zelfs tegenspruttelen als ik te lang wacht met het lepeltje in zijn mond doen :)) Zijn jullie ook al begonnen hiermee? Jesse is volgende week, de 16e, 4 maanden. Bij mijn oudste(nu 6 jaar) ben ik ook met 3 en een halve maand begonnen en die heeft er ook heeeerlijk van genoten van zijn eten en dat doet hij nu nog steeds!
Veel plezier met jullie allereerste hapjes. Pffffff weer een nieuwe fase in ons leven :-( Het gaat veeeeel te hard.
Liefs Sabrina (mama van Myron EN Jesse)

Hoi hoi,

Wat fijn dat Jesse al zo geniet van z'n eerste fruithapje. Veel kinderen vinden het maar vies of weten niet hoe ze het binnen moeten krijgen/houden!

Hier nog niet begonnen. Noa is 11 weken maar ik weet nog niet zo goed wanneer ik ermee ga beginnen. Denk dat ik er nog iets langer mee wacht dan 4 maanden. Op de borstvoeding doet ze het prima, maar ik twijfel dus nog een beetje.

Hee, ben ook nog niet begonnen. Faron is nu 3 maanden maar ik wacht denk ik wel wat langer. Op het CB hebben ze er ook nog niets over gezegd... Leuk hoor, geniet er van! En veel foto's maken :)

De fruithapjes die we al in de kast hebben staan (en een babycook om eindelijk uit te testen) kijken me wel steeds héél verleidelijk aan! Joshua is nu 12 weken en vroeger deden ze niet anders dan er toen al mee beginnen. Wij zijn toch ook allemaal groot geworden? :D

Maar ik wil toch eerst gaan beginnen met rijstebloem en het zo verder opvoeren, niet alles tegelijk... Over een klein weekje mogen we weer naar het cb en mogelijk dat we dan met rijstebloem gaan beginnen :) Dan zien we vanzelf wel wanneer we ook aan fruit gaan beginnen. Maar ik zie er wel al naar uit haha. Heerlijk smeerboeltje straks!

Haha, ik ken je gevoel Jessica. Hier kijkt de avent stoomblender me ook al een poosje aan. We hebben em maar een keer geprobeerd en groente voor onszelf erin gestoomd:p

Hoi hoi,

Daniëlle krijgt inmiddels ook fruithapje, ze begint het steeds lekkerder te vinden....
Ze is nu 15 weken....
Ze krijgt inmiddels s'avonds ook papfles dus slaapt heerlijk door.

groetjes

Vooral papa verheugt zich er op om zijn zoon eten te kunnen geven. Soms een flesje afgekolfde melk is toch meer een tweederangs borst.

Maar ik ga denk ik wachten tot hij 6 maanden is.

Terug
Bovenaan