Fruithapje!

Elijah is vandaag precies 15 weken en wij beginnen zaterdag met de eerste keer fruithapje. Zooo spannend =)

We beginnen met 2 lepeltjes en voeren het zo heel langzaam op.

Hij kreeg al rijstebloem door zijn melk omdat hij een flinke hongerige baby is haha.

(alles in overleg met CB)

Ik heb er erg veel zin in, maar ik wil eigenlijk wachten tot minimaal 6 maanden... Zijn darmen hebben het nu al zwaar en ik wil eerst de krampen kwijt..
Maar ben me er al helemaal in aan het verdiepen...heb er echt zo'n zin in... Ga denk ik de rapley methode volgen..stukjes aanbieden en zelf laten ontdekken

Ook wij wachten tot 6 maanden
ook vanwege de krampjes die ze nu al heeft
ik weet wel dat onze oudste liever de potjes had dan mijn verse prakkie :-( :-( dag potjes hahahaha

@femmmke vrienden van ons hebben dat ook gedaan, zie ik nu als ik er op google ;-), dat is zo leuk!! denk dat ik dat ook ga doen, als zij eet is het altijd een feestje (zo zie ik dat dan he)

Elijah heeft nu 3 dagen banaan gehad. 2 dagen potje 1 dag vers en hij vind vers lekkerder (gelukkig)
Ook met zijn darmpjes enzo gaat het goed en hij vind het geweldig en kraait van plezier bij het eten.

En ook papa en mama vinden het geweldig hehe

Ja mooi is dat he Puck.. Ik wil dat eten een soort 'feestje' is en hij zelf bepaald hoeveel hij eet enzo.. en door kopieren gaat hij vanzelf met bestek willen eten..maar ik wil ook met eten texturen proeven, kauwen, ruiken.. En als je nu iets ziet wat je nooit eerder hebt gehad. heb je dan niet de neiging eerst even erin te prikken?

Terug
Bovenaan