Fruithapjes maken?

Dirksmama, ik vind het mooi hoe jij in je eigen dingen gelooft en dat jij mensen wil helpen, maar hou als je blieft op met dat bemoederen!!!!
We weten nu wel, dat jij bijvoeden vanaf 6 maanden pas verantwoord vind en al helemaal geen fan bent van flesvoeding, maar iemand één keer advies  geven is soms genoeg!!!!
Ik geef al vanaf 4 maanden fruit en ik ben er net zo trots op als dat ik nog borstvoeding geef!!!!
Ik maak mijn keuzes  weloverwogen, anders blijf ik er niet mee door gaan. Ik ga mijn kind toch niet iets geven, wat helemaal niet goed voor hem is!
Wij houden evenveel van ons kind als jij, dus onze manieren zijn niet minder, alleen anders!

Groetjes Suus

Ik ben vanwege allergie pas met 6 mnd begonnen met potjes, maar als het zo uit had gekomen had ik het met 4 mnd gedaan. Dat deed ik bij mijn vorige dochter ook.

Ik denk dat iedereen dat zelf moet beslissen en kijken hoe zijn kind er aan toe is.

Ik had me ook voorgenomen om zelf hapjes te maken, maar ik loop met mijn dochtertje bij logopedie omdat ze niet goed eet/slikt. En op advies van haar MOET ik zelfs aan de potjes omdat dat juist heel fijn is, en ze dat makkelijker weg kan slikken.
Dus ja, dat kan ook een reden zijn !

Groetjes Bianca

Weet je Suus,
Er is gewoon niet 1 goede manier. Er zijn een heleboel goede manieren. Ik heb dus vier kindjes en dan merk je heel duidelijk wat voor het ene kindje de 'gouden' weg was, werkt bij de andere totaal niet.
Daarom dames, probeer je eigen manier niet als enigste goede te zien, hoe gaat dat spreekwoord ook al weer; er leiden meer wegen naar Rome!
Naar mijn inzicht is de goede manier, de manier die werkt bij dat kindje. En dat is dus zoeken en proefondervindelijk uitvinden, dat is moeder zijn. Kijken wat bij jou kind past.
Ivy

Suus, mijn ervaring is dat 9 van de 10 Nederlanders nog nooit van een pastinaak gehoord hebben, vandaar mijn reactie ('t is namelijk een van mijn lievelingsgroentes).
En, bijkomstig: jag tala svensk.

Maar niets is als aanval op jou bedoeld, ik dacht dat dat idee al eerder uit de lucht gehaald was. 't Is nu eenmaal zo dat er voor elke persoon die schrijft zo'n 10 anderen alleen maar lezen. Vandaar die 6 maanden, niet iedereen weet dat toch?

Joh, niks knaps aan, als je Engels, Duits en Nederlands kunt kom je al snel een heel eind. Tegenwoordig kun je het zelfs bij Ikea leren...

Wist je trouwens dat stamppot veel lekkerder wordt als je half aardappel-half pastinaak doet (kunnen ze  ook al snel van meeëten).

Mmmmm, misschien wat flauw van mij hoor:
maar het is nog altijd:

JAG TALAR SVENSKA !

Kon het niet laten om effe te reageren.......

Hälsningar uit zweden!
Groetjes van Renata.

Terug
Bovenaan