fruithapjes

Geraspte appel, geprakte banaan of extra luxe: Halve appel+halve banaan+paar fijngesneden stukjes mandarijn en dan met de staafmixer fijnmaken. Dat vind ze meestal wel lekker.

Ik doe echt alles met de staafmixer. Als ik er stukjes in wil, dan doe ik eerst de appel en de mandarijn met de staafmixer en prak ik daarna de banaan erdoor.

Naar het kdv doe ik liever een potje, het wordt zo snel bruin. Als ik geen potje heb geef ik gewoon een hele banaan mee, ze prakken die vaak ter plekke wel.


 
hmm, wat een verschil dan... Hier krijgt hij het fruit op het kdv. Als we willen dat het gepureerd, geprakt, in stukjes, heel gegeven wordt houden zij daar rekening mee. Erg handig :)
 
Gijs lust echt alles. Potjes vindt niks, hij wil juist stukjes. Wij maken vaak op zondag een fruitmix klaar dat we in de koelkast bewaren en daar kunnen we een paar dagen mee vooruit.
 
knijptoetje van zonnatura was ook een succes (van oma gekregen...) wat een avontuur, ik zuig aan een tuutje en er komt fruit uit...
en dan te bedenken dat hij een tuitbeker niet 'snapt' We oefenen dus met pap uit een gewone beker...
Overigens heeft hij zondag de "Domoor" gekregen Ideaal! heeft nl. grote oren (maar dan ook echt GROTE oren) waardoor het makkelijker vasthouden is...
 
Terug
Bovenaan