ga zo bij prenatal de blije doos ophalen:P

vanmorgen het blad wij weer gekregen, altijd leuk! nu zat er een bon bij in dat ik de blije doos kan ophalen:p ga ik zo meteen ff doen. ben zo nieuwsgierig. hahaha
kuzz lau

Ha Lau,

Ik ben heel benieuwd wat er in zit. Vooral vergeleken met een aantal jaren geleden. Of het nog hetzelfde is etc.

Ik had die van Etos een tijdje geleden opgehaald en heb alles weg gegooid behalve de luiertjes. Zo viel het tegen (en precies hetzelfde als de vorige keer). Ik weet wel, het is gratis, maar toch ben ik heel erg benieuwd!

Groetjes,
Rosanne

het is een heel mooi pakket, niks over te klagen:p
ik wil wel vertelle wat er in zit, maar weet niet of de rest van de dames t al willen weten.
ook kreeg ik met het kraampakket van de menzis, zorgverzekeraar.
ik lijk wel jarig:p
kuzz lau

hee lautje

ik heb toevallig ook de doos opgehaald vanmiddag!
Wanneer ben je uitgerekend ik ben namelijk ook verzekerd bij menzis en ben benieuwd hoe hat kraampakket eruit ziet zit er nog een leuk kadootje bij?

ik hoop op een snelle reaktie

gr cindy

hoi hoi,
ik ben 4 dec uitgerekend dus vandaag 27 wkn zwanger.

dit zat in de prenatal doos (dames die t niet willen weten niet verder lezen!)
pak luiers, luierdoekjes (klein verpakking), doekjes bewaar bak,
slabbertje, spuugdoekje, billen zalf (klein verpakking), speentje i love mama, een speen voor op flesje, voeding bewaar bakje (voor 3 voedingen) speelgoedje, 3x proefverpakking flesvoeding opvolg 2.
geloof dat dat het was.... heb t al uitgepakt en opgeruimd!!!!! hahhahah

menzis pakket, zat in kraamverband, 2 navelklemmetjes, zeiltje, watten, tape, alcohol, ontsmettingscreame, bevallingsmatje, matras beschermer, ontsmettingszeep, een badcape, en een knuffel. dit alles zat in een leuke doorzichtige bak. (ook best een leuk pakket)

kuzz lau

hoi

ik ga de doos morgen ophalen
zo te lezen is deze wel wat
die van de etos was echt 10x niks maarja tis gratis dus tja..

groetjes amanda
25 weken en 6 dagen

Terug
Bovenaan