ga zo bij prenatal de blije doos ophalen:P

hey hey dames

ik heb gisteren gebeld naar jonge ouders en ik had de bon moeten hebben bij het nummer van september maar september heb ik niet gehad  

bij oktber dat ook niet bij dus heb gebeld
nu krijg ik via de e-mail   de bon alsnog begin volgende week zodat ik m kan gaan ophalen

kijk er wel naar uit + ik krijg het september nummer

als je wil bellen moet je eff in het blad kijken of hier op de site kan ook en dan bellen   gaat wat makkelijker

kruidvat heb ik zaterdag opgehaald en vond ik niks         alleen een friso bak     gelukkig gebruik ik friso straks   en een tubbetje zinkzalf en voor de rest folders oja nog 2 newborn proefluiers vond het dit jaar slecht vergeleken met vorig jaar  

maar we mogen een gegeven maart niet in de bek kijken he

kijk nu wel uit naar de prenaal doos

ik heb me niet voor het kruidvat aangemeld, maar mis er dus niet zoveel aan begrijp ik. hoewel ik verzot ben op zwangerschapstijdschriften... of is het allemaal reclame wat in de doos zit.

de prenatal door is leuk. er zat bij mij ook een shout vlekkenbus erbij. wel grappig.

Het nadeel van de Etosdozen is dat je de babydoos alleen krijgt via een Felicitas dame die bij je thuis komt. Ze probeert je dan van alles aan te smeren.

Ik ben dan ook van plan om als ze bellen te zeggen dat ik geen interesse heb. Dat ik daardoor dan die doos misloop interesseert me niet. Daar zat net zo weinig in als de zwangerschapsdoos.

Van Prenatal krijg je ook een babydoos maar die mag je gewoon ophalen.

Groetjes,
Rosanne

hey hey

ja klopt bij mijn zoontje kregen wij ook niet eerder de doos dan als de felicitas dame kwam
en ind ze proberen je van alles en nogwat aan te smeren ik vond er niks aan
en overweeg ook om dit keer gewoon te zeggen dat ik geen intresse heb

dus voor de dames van hun eerste kindje   dat je in iedr geval weet da jede 2de felicitas doos niet zonder de dame krijgt

oja voor de dame die helemaal verzot is op de boekjes ik heb alle boekjes van wij jonge ouders en ouders van nu       van me zoontje en van nu   hahahhaha ben er ook ehelmaal verzot van de boekjes

mij man heeft trouwens in het december 2006  nummer gestaan van ouders van nu    
onder (carriere vaders en kind prima combi)   me man heeft toen een interview gehad en een fotoshoot met ons zoontje dus dat was wel heel leuk mooie foto's aan over gehouden

groetjes soraya

ik vond de doos van prenatal de mooiste daar zitten bruikbare dingen in
die van de kruidvat heb ik vorige week opgehaald nou dat viel tegen toen ik de doos vast had had ik al zoiets van ok daar zitten alleen boekjes in..ik had er een paar luiers en een voedingsbewaarbus in zitten
ach een gegeven paard moeten we niet in de bek kijken he

Ik heb vanmiddag de blije door opgehaald. Ik vond het een mooie doos. Zeker na de dozen van Etos en kruidvat. Vooral die laatste was erg teleurstellend. Mar ach je krijgt het. In de doos van prenatal zitten zeker bruikbare dingen.
Mijn aanmelding was niet goed doorgekomen. Ik krijg dus nog niet het blad en had ook geen afhaalbewijs. Een mailtje naar klantenservice was voldoende. Kreeg over de mail een afhaalbericht en vanaf volgende maand alsnog het blad. Goed geregeld!

Heb vorige week emailtje gestuurd via de prenatal website, dat ik nog steeds geen uitnodiging had ontvangen (ondertussen toch echt wel tijd dacht ik zo). Gister email terug gehad met een code, mailtje moest ik uitprinten en inleveren bij de prenatal voor een Blije Doos....

Nou, ik moet zeggen, van deze gratis doos wordt deze aanstaande mama inderdaad blij...

Zit o.a. pak pampers voor pasgeborenen in, een fopspeentje en een brede-hals-flessenspeen (bibi), en een hele hoop andere handige kleine dingetjes.. ik zal niet teveel uit de doeken doen, jullie hebben de doos zelf al, of anders ga je m binnenkort ophalen, en dan is de verrassing eraf als ik alles al verklap.. (grijns).

In ieder geval, de doos is zeer goed gevuld.
Groet
Es

Terug
Bovenaan