ga zo bij prenatal de blije doos ophalen:P

Hoi hoi,

Het pakket van de Menzis viel me eigenlijk tegen.
Ze weten dat je er twee krijgt, en toch maar 1 cape en 1 knuffel.
He hallo!! Het worden twee meiden!! Die gaan elkaar echt wel te lijf hoor!!!!

Dus daar zijn nu druk mee bezig hahahahahahaahahha!!!!

In welk blad zit de kaart van prenatal???? Ben wel nieusgierig geworden hoor!!

Groetjes en succes met alle "kadootjes"

Bertine

hey hey

als martine de doos bij prenatal nu al kon ophalen dan zat de bon in het blad wij jonge ouders     oktober     ik heb hem niet gehad dus ga er maandag eff voor bellen

martine is 4 dagen later als mij uitgerekend maar dan moet ik hem ook in het oktober nummer hebben    gehad neem ik aan

gisteren kreeg ik een e-mailtje van het mama & geschenken doos van de kruitvat dat ik hem op kan komen halen

ik ben nu 28 weken en 5 dagen en ben op 24 december uitgerekend     dus voor de dames die ook nog niks hebben gehad

oja martine niks tegen jou hoor maar wij liggen zo dicht bij elkaar kwa datum en jij heb de doos al   dus ik begin nu ook heel nieuwsgierig te worden      hahahaha

groetjes soraya

Hoi meiden,

Ik ben ook 24 december uitgerekend en heb het prenatalbericht ook bij het oktober nummer gehad.
Toevallig gisteren het bericht dat ik de kruidvat doos kan ophalen.

Groetjes,
Rosanne

Heej dames,

ergens klopt er iets niet.
Ik ben 5 december uitgeteld (nu 31 weken) en de blije doos van de prenatal moest ik voor 30 september ophalen (natuurlijk gedaan). Gisteren kreeg ik de mail voor de baby en mama doos van het kruidvat, en die kan ik pas vanaf 12 oktober ophalen, dus nog meer geduld.
Ik vond de doos van de prenatal eigenlijk wel tegenvallen, maar dit ligt waarschijnlijk aan het filiaal. Ik heb hem in Uden (NB) gehaald. Bij mij zat er geen voedingsbakje bij, die ik wel graag had willen hebben. Pamperdoos voor doekjes (met een lullige verpakking van 15 doekjes) vond ik wel leuk, pak pampers is zeker nuttig, speen I love mama, en dan een speen die niet op mijn flessen passen (avent), ook erg jammer. De rest vond ik maar prullaria....Maar de meningen kunnen heir uiteraard over verdeeld zijn, maar ach het is voor niks....

groejtes

Hoi,
ik heb vorige week de doos van prenatal al opgehaald.
ik vind dit zelf een hele mooie doos want er zit veel leuks in.
heb gisteren de doos van kruidvat opgehaald maar dit was echt niets.
zat een bakje in om voeding in te bewaren en drie pampers.
de rest was lees materiaal.
valt echt zwaar tegen.
dan is de doos van prenatal de mooiste en die van etos was ook heel leuk.
gr lisette

Heb vandaag toch maar een mailtje gestuurd, want ik heb nog steeds niets ontvangen, wel de WIJ jonge ouders van Oktober, maar zat geen bon bij.

Ik ben wel nieuwsgierig wat erin zit..

Es

hi.

ik denk dat ik het begin te snappen.
op het formulier wat online is ingevult bij mij voor de doos van prenatal staat de geboorte datum verkeerd.

ik ben uitgerekent op 28-12
en prenatal denkt   op 28-11

vandaar misschien.

anders kan het er ook nog komen doordat sommige digitaal hebben ingestuurt en andere met een bon.

xx martine

Terug
Bovenaan