Gaan jullie nu naar buiten?

Ja mijn kindjes kunnen niet wachten om na buiten te kunnen. Ze zijn waarschijnlijk zo druk bezig dat ze het niet eens koud hebben
 
Natuurlijk naar buiten!! Goed inpakken en er kan niets gebeuren. Als hij het koud krijgt ben je toch zo weer thuis? Wij hebben een uurtje buiten gespeeld in zo'n skipak, met onze dochter van 16 maanden, ook tijden in de sneeuw rond gekropen/gelegen (sneeuwengel??). Wangetjes ingesmeerd met vaseline! Muts en een capuchon op en twee paar dikke sokken aan. Ze was nog heerlijk warm toen we weer thuis kwamen.  Van genieten, dit is een cadeautje ☺️
 
Hahau ke bent toch niet van suiker net naar buiten geweest mij kind s 1 en wat vond die leuk binnen weer kopje thee en klaar hup niet piepen
 
We zijn inderdaad lekker naar buiten gegaan, 2 keer kort en dat ging prima. Ik vroeg het me af omdat in de weerberichten aangeven wordt dat code rood is afgegeven met gevaar voor snelle onderkoeling en het ziet er zo guur uit ?. Maar idd goed ingepakt en dan is het voor even prima te doen
@rpl, je reactie komt een beetje lullig over, ik hoop niet dat je dat zo bedoelt. 
 
Ik ben zelfs met mijn baby van 9 maanden naar buiten geweest, 15 min maar en ik heb deze keer haar in haar sofshell pak in de draagdoek gedaan jas van mijn man aan die tot aan haar bips dicht kan. Ze keek haar ogen uit en ging sneeuwvlokken happen ? werd wel snel zat van al dat gespetter op haar wangetjes. Vandaar maar kort. 
 
Bij ons waait het wel heel hard. De wind en sneeuw striemden in zijn gezicht. Wij waren helaas dus vrij snel weer binnen. Vanmiddag nog maar een nieuwe poging doen. 
 
Terug
Bovenaan