gaatjes schieten!

Tja ik ben er ook geen voorstander van hoor.....Het is bij onze jochem niet aan de orde natuurlijk.
Maar heb het bij floortje ook niet gedaan op de dag dat ze naar me toe komt en dat ze het wil dan kan ze ze krijgen.
Maar als baby nee van mij hoeft het niet MAAR ik vind het wel schattig staan dat wel maar zou het nooit laten doen bij mijn kindjes zo klein!

wij hebben besloten het te laten doen. en omdat ik niet tegen naalden kan gaat mijn vriend mee. bij ons mag de baby gewoon in de maxicosi of kinderwagen blijven en meteen daarna krijgen ze een beetje diksap van de juwelier

Ik zag pas ook zo'n kleintje met oorbellen in en vind het zo ontzettend zielig. Iedereen moet dat natuurlijk voor z'n eigen weten, maar ik zou het pas doen als ze een jaar of 3 of 4 zijn.

ik ben ook geen voorstander om bij een baby gaatjes te schieten!! Vind het zo zielig en vind het ook niet mooi staan een baby met oorbellen, maar ja daar denk veel anders over en dat is helemaal prima. Jessie mijn dochtertje van bijna 2,5 is op het moment heel erg bezig met oorbellen (heb zelf altijd behoorlijk grote oorbellen in en vind dat ook erg mooi!) maar weet niet of ik ze nu al bij haar wil laten zetten, zat zelf inderdaad ook aan een jaartje of 3 a 4 te denken.
Tegenwoordig zetten ze de oorbellen wel tegelijk en niet 1 voor 1!

Groetjes Anne

Ik vind het ook echt zielig sorry. En heel eerlijk gezegd vind ik ook dat een kindje idd zelf moet aangeven of ze dat later wel of niet wilt! Ik heb een jongen dus hier is het zeker niet aan de orde.

En daarbij heb ik op een kdv gewerkt en hadden we een kindje die ze er constant uit trok. We moesten dus elke x zo alert zijn dat ze ze niet in haar mond deed.

Jeetje, sorry maar dat snap ik dus echt niet, ik snap ook niet dat er juweliers zijn die het doen eigenlijk!
Vind ook dat de ouders dit soort dingen voor zichzelf doen, je kindje zit er vast niet op te wachten denk ik!
Maar goed succes ermee

Ik laat ze bij Joany ook over n paar mnd schieten hoor, al voor ze n jaar is. ik denk er het zelfde over als jij hoor kelly, vindt dus ook als je t pas doet als ze al n jaar of 3/4 zijn dan willen ze gerust het ander oor niet meer. en als ze zo klein zijn en ze krijgen ze al dan zijn ze er ook sneller aan gewend denk ik

Terug
Bovenaan