Gazelle bloom

Hmm dat geeft toch te denken. Dank voor de antwoorden! Ik denk dat de opties zijn nog een keer naar laten kijken en afstellen of andere fiets voor mij, halen in een echte winkel en proefrijden. ;-)
 
Hoi! Hier 164 cm en momenteel maat 42. Ik heb allerlei fietsen geprobeerd, maar kom er ook niet op… (Gazelle, Cortina) Mijn borsten komen elke keer tegen het zitje aan… Ik zoek dus nog even verder. Nog geen tip voor je, maar wel herkenning dus. Volgende week mag ik de Batavus equipe uitproberen. Wordt vervolgd ?
 
Ik had dit de eerste keren met opstappen ook! Het voelde echt onmogelijk. Maar nu gaat het eigenlijk gewoon goed. Even het gevoel krijgen dat je niet tegen het stoeltje komt wanneer je dat denkt. En je moet wel anders opstappen inderdaad. Ik ga met beide benen aan 1 kant van de stang staan en dan linker voet op het pedaal en dar duw ik naar voren, in diezelfde beweging stap ik op. 
 
Ik heb een gazelle Bloom C7 met een Bobike zitje voorop. Ik heb totaal geen probleem met het opstappen al ben ik zelf ook niet persé de aller dunste.. het is wel een andere manier van opstappen dan je gewend bent met een normale fiets. Kan het niet zijn dat de combinatie van het type zitje niet voor je werkt?
 
Terug
Bovenaan