geboorteborden??

Even een nieuwe topic.
wat hadden jullie voor het raam of in de tuin toen je kleintje geboren was en hoe kwam je eraan? gehuurd, gemaakt?

wij hadden deze en wilbert (mijn man ) heeft deze zelf gemaakt.

danny is nu 4,5 maand en we   hebben hem afgelopen weekend pas weggehaald ik vond het zo leuk staan.

Ben benieuwd wat jullie er van gemaakt hadden.

groetjes irene

hahahaha dan had jij hem lekker lang in je tuin staan he hahahaha lekker lang van genoten toch..:) wij hadden alleen hoera een jongen geboren voor het raam...lekker rustig dus...ookal weggehaald naar 2 weken trouwens..daarna alle kaarten voor het raam. ook leuk!!! nu alles ingeplakt..

knuffel

Hoi,

Wij hadden een ooievaar, ooit gemaakt door mijn vader voor het eerste kleinkind van de buurvrouw, maar ondertussen heeft de halve wereld hem gebruikt....leuk hoor, we hebben hem na een week of 6 weer weggehaald

groetjes Yvonne

wij hadden een 3-d ooievaar!! zo een die door je raam gevlogen is zeg maar! en dan met een doorsnee van bijna 3 meter!
was echt heel leuk! we hebben hem twee weken gehad.

liefs marijke

Wij hadden ook alleen maar een slinger: "Hoera, een meisje!". Hij heeft gehangen tot mijn verlof voorbij was, toen was Esther 4 maanden. En alle kasten en de piano stonden vol met felicitatiekaartjes, het was echt één roze waas. De liefste kaartjes hebben we in Esthers bewaarkist gedaan, de rest weg gegooid.

deze bij de geboorte

deze in toen we uit het ziekenhuis terug kwamen.

Allebei gemaakt door mijn schoonvader, mijn moder had een mooie slinger gemaakt met de text welkom thuis goewan mats, maar die hing in huis

Nou, mijn man en ik hebben allebei zo'n plakboek en vinden er eigenlijk niets aan... 90% van de mensen die een kaartje gestuurd hebben, kennen we niet. En dat zal bij Esther straks niet anders zijn, want het zijn toch veel collega's, studievrienden, enz. En meestal staat er toch niets anders op dan 'Gefeliciteerd, geniet ervan'. Dus we hebben de kaartjes waar mensen echt een persoonlijke tekst voor Esther of ons opgeschreven hebben bewaard, en de rest weg gegooid. Ik ben niet zo bewaarderig...

Terug
Bovenaan