geboorteborden??

Wij houden alletwee niet zo van die onwije versieringen aan ons huis dus hebben het simpel gehouden. Bij andere vind ik het leuk hoor. begrijp me niet verkeerd.

In Indoniesie (waar we erachter kwamen dat ik zwanger was) hebben we een ooievaar aan een touwtje gekocht, klein maar simpel. Die hebben we met een blauwe ballon aan de vlaggenmast gehangen. Helaas waaide het ontzettend hard en is ie na een paar dagen naar beneden gestort (de ballon was na een halve dag al weggevolgen) en kapot gevallen. Toen hebben we niks nieuws gedaan.

dit is ons geboortebord.gemaakt doot de beste vriend van mijn man.goed idee om het bord weer buiten te zetten op zn verjaardag!hij krijgt ook een mooi plekje op boasjes slaapkamer.
kaarten zitten hier in een grote envelop,onder het motto van;leuk voor later.
groetjes karin

Mijn man had toen ik het ziekenhuis alleen "Hoera, een jongen"-slinger opgehangen en een vlag opgehangen. Ik had hier totaal niet over nagedacht ... oeps ... dus het was wel een leuke verrassing dat hij dat gedaan had !!

Maar ff een tip voor iedereen die die slinger nog heeft en totaal niet weet wat ie ermee moet doen (Door omstandigheden gaan wij  niet meer voor een tweede, dus ik weet zeker dat ik er niets meer mee doe hahaha) --> Ik heb alle letters en de beschuitjes losgeknipt en in mijn fotoalbum op elke bladzijde rechtsonderin de hoek een letter geplakt en er tussendoor tussen de woorden de beschuitjes.

Ik krijg erge leuke reacties ... zeg, wat doet die letter toch elke keer op die bladzijde ... tja, zoek maar uit wat het is hahaha
Ik vond het wel een grappig effect ...
Groetjes, Sas

Hallo,

Wij hadden ons bord bij dezelfde mevrouw laten maken als Rosanne.
Ze deed het goed en helemaal niet duur.
Ik heb zelf de afbeelding en de kleurstelling uitgezocht.
Omdat we geen voortuin hebben heeft ie voor de raam gehangen.
We hebben hem wat kleiner laten maken dan normaal en nu hangt hij op de deur van Teun, errug leuk!!

Groetjes,

Simone

Ook wij hadden 2 weken lang een ooievaar; door de buren neergezet. Toen de kraamhulp mij aan het verzorgen was (Job was echt net geboren), zag ik ineens de ladder van de buurman voor het raam voorbij zwaaien.
Toch maar even de gordijnen dichtgedaan, haha!

Helaas kan ik de foto niet vergroten. Dit bord stond bij ons 6 weken in de tuin. Mijn zwager is airbrusher. Deze heeft hij dus voor ons gemaakt. Hij was ongeveer 2.10 meter hoog. Mensen stopten in de straat om het bord te bekijken.

Gr linda

Bij ons was het ook flink versierd, en heeft er een hele tijd gestaan!
Binnen was het helemaal roze met kaartjes en slingers, en buiten zag het er zo uit:Ik vond het wel gezellig al die "versiersels!"

Terug
Bovenaan