geboorteborden??

hallo,

Bij ons buiten stond de traditionele ooievaar en er hingen allemaal roze vlaggetjes en ballonnen. Binnen hingen ook ballonnen en slingers. Tevens hebben we alle kaarten opgehangen in de kamer.

Na 3 weken hebben we alles buiten weggehaald. De kaarten hebben heel lang binnen gehangen en na 2 maanden of zo heb ik ze allemaal in een plakboek gedaan.

Sommige borden zijn echt mooi!
Groetjes Veronique

leuk al die versieringen

wij hadden op hout een tekening gemaakt van onszelf met een baby in het midden met de tekst a new star is born

en we hadden op het raam met glasverf  de geboortedatum en zijn naam en hiep hiep hoera we hebben een zoon.

noa is nu 8,5 maand en het staat nog steeds op het raam!

Ik begin steeds meer spijt te krijgen dat ik hem al weg laten halen heb. haahaha.
Blijkt dus dat ik toch niet helemaal de enige ben die moeilijk afscheid kon nemen van de feestelijkheden zeg maar.
Ik eet overigens nog steeds beschuit met blauwe muisjes hoor, ik heb 9 jaar op die blauwe moeten wachten dus ik eet ze tot ik een ons weeg hahah.

alle gekheid bij elkaar. Leuk om te zien hoe het er bij jullie uitzag.
Nog meer mensen met versieringen?

groetjes irene

Dit was ons geboortebord. Iedereen die van een afstandje keek dacht dat ons huis te koop stond! Wij vonden hem erg orgineel! ook hadden we verder blauwe ballonnen bij de voordeur.

Groetjes Rianne mama van Thijs

Terug
Bovenaan