geboortekaartje

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
Hebben jullie al een geboortekaartje uitgezocht?!
Wij hebben de keus gemaakt! Hoef ik me daar niet meer druk om te maken.

Liefs, Kar

Wij hebben al wel een heeeeel mooi kaartje gezien, alleen zijn de drukkosten zo hoog aangezien het in kleur moet en de naam op de voorkant moet staan. Dus dat maakt ons nog aan het twijfelen.

Heb mijn kaartje zelf ontworpen, had 'm al klaar met 15 weken :D
Ben blij dat ie klaar is. Ik ontwerp 'm zelf omdat ik zelf in de reclame zit, en dus alle kaartjes uit de boeken niet leuk (meer) vind. (niet origineel meer)

Vlindertje, mag ik vragen waarom het zo duur moet wezen? En wat vind je duur? Wil je meerdere kleuren gebruiken dan? Is 't niet mogelijk om het kaartje na te (laten) maken en dan in kleur te laten printen in plaats van drukken?

Liefs Rixt

Mijn vader drukt onze kaartjes. Hij is begravenisondernemer en kan dus zelf de kaartjes drukken.
Heeft hij bij het kaartje van mn dochter ook gedaan. Lekker makkelijk.hihi
En een stukje goedkoper.

Liefs, Kar

Ik heb bij onze zoon 50 pakjes zitten knippen en naaien (luierpakjes) zelf kaartje gedrukt na de geboorte erbij en met een speldje eraan gemaakt, was wel duur ik denk ongeveer 5 euro per kaartje (incl porto) maar ik kan niet goed tegen standaard dingen..

Deze keer wilde ik ook iets leuks doen maar kan er niet opkomen ik heb de energie niet meer om 50 dingetjes te gaan maken maar standaard boekwerk of drukwerk komt er bij ons niet in haha.

MOEILIJK!! ik denk dat het zelf ontworpen word zoals onze trouwkaart ofzo wel een beetje saai maar goed heb nu eenmaal niet meer energie ervoor... er loopt nu een nog geen anderhalf jaar oud manneke rond...

dit was het thema van het kaartje , heb ook de echte kaart online maar staan al mijn gegevens op hihi

En dit ons "kaartje" bij Dean (echt superveel complimenten gehad , hij hangt nu nog bij de echoman waar hij steeds complimenten erover krijgt hihi) HOEZO BLOED ZWEET EN TRANEN TROTS??!!!

heey,

wij hebben voor de kerst een mooi kaartje uitgezocht, we hebben een mooi maar simpel kaartje uitgezocht. hadden we bij de eerste ook. wij vinden het zelf zonde van de centen om er een duur kaartje van te maken, alles is al zo duur rond die tijd...
wij hebben de naam aan de voorkant en een mooi verhaaltje van elmar aan de binnenkant. de proefdruk krijgen we met een week of twee.
al met al zijn we voor 100 kaartje incl. envelop ook nog €150.- tot €175.- kwijt.

veel succes met het uitzoeken of maken van de kaartjes.
imd: vind die van jou wel origineel hoor!! maar das niets voor ons, we zijn niet zo creatief...

gr. mama van Elmar

Het kaartje opzich is niet zo duur, maar de drukkosten van 55 euro, dan nog de kosten voor de kleur 25 euro en het dubbelzijdig drukken 30 euro. Het kaartje namaken, dat zal mij niet lukken, zo crea bea ben ik niet. Dus we gaan eerst maar even verder op zoek en anders misschien toch maar wat meer uitgeven dan gepland was.

Hoi Vlindertje,

Dat zijn inderdaad wel standaard prijzen voor drukken/kleur en dubbelzijdig drukken.

Misschien dat er iemand in je omgeving wel creatief is, of je zou een printservicebedrijf kunnen benaderen of zij ook ontwerpen maken. Printen is een stuk goedkoper.
Zo heb ik dan zelf een ontwerp gemaakt, maar ben voor een 100 kaartjes nog geen 100 euro kwijt inclusief envelop, zowel voor als achterkant in kleur. Als je al heel duidelijk aan kunt geven (eventueel met voorbeeldjes van plaatjes), dan is het ook 'makkelijk' nagemaakt door iemand.  

Succes!!! Er zijn echt meer mogelijkheden dan je denkt!!

En mooi trouwkaartje, erg origineel zo met die foto met roos en jullie handen. Erg leuk!! Geboortekaartje heb ik wel vaker gezien, vaak met een shirtje of een broekje aan een kapstokje, met aan het verkoop/waslabeltje de namen. Maar 't is wel origineel dat je het zelf helemaal gemaakt hebt (pff.. kan me voorstellen dat je er nu niet weer zin in hebt).

Liefs Rixt

Terug
Bovenaan