geboortekaartje

Hier ook alles al besteld en zelfs de enveloppen al geschreven....

(tja ben graag op tijd )

Groetjes Carolien

(week28 pas)

hoi,

ik heb zelf een geboortekaartje gemaakt. Een mooi plaatje van internet gecopieerd en de naam erin gezet. Tekst zelf geschreven, kleurtje erbij. Ik heb alles net opgestuurd naar een copyshop/printwinkel om een proefdrukje te maken.
Bij mijn vorige zoon heb ik dit ook gedaan en dan ben je echt heel weinig geld kwijt.   Toen hadden we zelfs het  fototje voor op de voorkant zelf thuis uitgeprint en opgeplakt, zodat we maar voor 1 kant aan drukkosten hoefden te betalen. Dus niet dubbelzijdig.
En het ziet er  echt heel netjes uit. Gewone enveloppen eromheen(mensen gooien die toch meteen weer weg) en klaar is kees.

Beetje slim zijn, en creatief natuurlijk en handig met de computer. Maar dat word je vanzelf wel.

suces met jullie kaartje!!

Wat een hoop werk, die zelfgemaakte kaartjes. Maar wel heel leuk hoor!
Ik heb daar echt de tijd en energie niet voor.
Hebben wel de kaartjes al binnen. De enveloppen en postzegels liggen klaar.
Als ik straks verlof heb, ga ik ze schrijven.

Liefs, Kar

wij moeten ons kaartje nog uitzoeken.
We weten wel wat voor soort kaartje we willen hebben, ben druk bezig met brainstormen wat ik op het kaartje wil hebben staan:

een versje of alleen een regel of niets
het gewicht en lengte?

We zijn uit over de naam maar je kan het op verschillende manieren schrijven dus daar moeten we snel over uit zien te komen hahahaha.

Wij hebben vandaag EINDELIJK de geboortekaartjes besteld.
Ik kan haast niet wachten om de envelopjes te schrijven! Ik ben nu 36 weken, en het gaat echt kriebelen! Het zou weer een rust zijn wanneer ik ook die weer klaarhad.
Ahum........nesteldrang ????? Jaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

wwwooowwww IMD dat is een superleuk geboortekaartje van je zoontje!

Ik spaar geboortekaartjes en ik heb er al heeeeel veeeel maar zo een is hartstikke uniek!

Mocht je er een over hebben waar je niets mee doet? Ik hou me aanbevolen hoor.....

Groetjes Juul

goedkoper geboortekaartjes?

http://www.geboortekaartjes.nl
Op deze site en dan de map van Baby en Wij zijn ze relatief een stuk goedkoper dan de andere mappen.
Deze map is sinds kort op internet. Er staan gevarieerde kaartjes opvan €0,80 tot €1,70 per kaartjes.

Geen idee of dit eigenlijk mag. Wil niet reclame maken maar qua prijs scheelt het toch een hoop met andere merken.

Groetjes Juultje

hoi meiden

ik heb mijn kaartje via www.geboortepost.nl
daar zijn ze ook niet duur.en kun je zelf je kaartje ontwerpen.

groetjes Valeska

Terug
Bovenaan