geboortekaartje

We hebben op internet zelf kaartjes in elkaar gezet. En ondertussen ook al 2 proefdrukjes van gekregen..Zag er erg leuk uit!!
We kwamen op internet zomaar een heel schattig en toepasselijk plaatje tegen..die we dus nu gaan gebruiken voor de voorkant...HEb een stuk tekst uit een liedje als gedichtje aan de binnenkant...en er komt op achter kant nog een foto van de kinderen ( plus de baby..) .

Zag er echt heel erg leuk uit..en het is voor het eerst dat we nu zelf een kaartje maken..en dat is toch ook wel weer bijzonder..ipv standaard kaartje...( dat hadden we bij de andere 2 wel gedaan...was oook leuk hoor!!)

quote: Rixtmeiske reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-01-2009 19:57:44'));

En mooi trouwkaartje, erg origineel zo met die foto met roos en jullie handen. Erg leuk!! Geboortekaartje heb ik wel vaker gezien, vaak met een shirtje of een broekje aan een kapstokje, met aan het verkoop/waslabeltje de namen. Maar 't is wel origineel dat je het zelf helemaal gemaakt hebt (pff.. kan me voorstellen dat je er nu niet weer zin in hebt).

Liefs Rixt

ja je ziet overal die mini shirts, jeans of jurkjes maar nog nooit een luierpakje gezien, ik wilde er eigenlijk nog een "D" op hebben maar kwam tijd tekort haha

Ik heb nu een nieuw idee maar effe kijken of het in deze toestand ook uitvoerbaar is (zonder burn out hihi)

Imd,
Vind dat geboortekaartje erg origineel van jullie. Ook erg mooi, evenals jullie trouwkaart.
Echt complimenten hoor!

x

ik heb denk ik een nieuw idee (morgen even uitwerken!) iets met quilten..

Hoi,

Ik ben de geboortekaartjes ook helemaal zelf aan het maken.
Bij mijn dochtertje heb ik het ook gedaan en heb er drie prijzen mee gewonnen.
Ik had van teddy allemaal schaapjes uitgeknipt en van roze vilt het hoofdje van het schaapje en dit op het kaartje geplakt. De voetjes van het schaapje had ik gemaakt van koffiebonen en wiebeloogjes op het gezichtje geplakt en het mondje en neusje erop getekend. Mijn moeder had allemaal luiertjes gebreid en deze heb ik met een speldje dichtgemaakt en ook op het kaartje geplakt. Een los kaartje met "geboren" erop maakte het kaartje compleet.

Ik had de kleuren gebruikt van de babykamer. Ik heb er superveel leuke reacties op gehad dus om nu een standaard kaartje te nemen, dat  kon ik echt niet maken. Heb nu dus weer zelf alles in elkaar gefreubeld en het is weer erg leuk geworden.

Groetjes, Petra

dat klinkt echt superspeciaal en leuk Petra!! echt superveel werk moet je daar aan gehad hebben!!!!

Hier een voorproefje van ons kaartje het moet voorstellen, 1 vierkantje van een quilt deken

met een gedichtje erbij;

Jij bent het laatste stukje van ons deken
die nu elke dag onze harten verwarmt.
Jij maakt ons compleet!

Het moet nog helemaal gestikt worden en geborduurd (het gedichtje achterop) en dan gaan de gegevens als laatste gewoon op een los bijpassend kaartje erbij..

Hoi,

Jouw kaartje wordt ook erg leuk IMD. Ook veel werk zeg.
Maar heel erg origineel en daar hou ik juist zo van.

Groetjes, Petra

Ook hier zijn we al klaar met het kaartje. We houden het een beetje in dezelfde stijl als toen bij onze dochter.

Imd mooi kaartje hoor lekker origineel maar dat zijn we ook niet anders gewent van je hihihihi.

Liefs Linda,

Terug
Bovenaan