geboorteplan

Neej ga geen geboorteplan maken...
Ben van mening dat het altijd anders loopt dan je zou willen hahah...

Ik laat het zijn beloop en zie wel hoe het komt....

Liefs

Ik maak er denk ik geen, maar kan heel handig zijn om op het moment supreme iets te kunnen laten lezen over hoe je het graag wilt. Ik had/ heb daar geen ideeën over dus ik doe het niet, maar als ik bijvoorbeeld graag op de baarkruk had willen bevallen had ik er zeker een gemaakt!

Ik heb geen geboorteplan gemaakt, maar wel een gesprek over de bevalling gehad met mijn vk. Hierin heb ik mijn wensen ed kenbaar gemaakt, die zijn nu opgenomen in mijn 'dossier'.

Gr Ingrid

ik heb dat nooit op papier gezet, maar vooraf besproken met mijn gyn en heel duidelijk gemaakt aan mijn man wat ik wilde!
Mijn voornaamste wensen waren/zijn
-direct bv geven
-kind niet bij mij weg
-zo natuurlijk mogelijk
-zelf bepalen lopen-staan-liggen enz.
-wat ik dit keer nog graag wil proberen is om het kind zelf te pakken op het moment dat het komt, dus onder de armpjes en zelf ter wereld helpen, iemand zal mn rug dan moeten steunen en de gyn zal moet begeleiden uiteraard!
De vorige keren was ik daar te uitgeput voor maar ik wil het dit keer wel proberen!

Liefs MJ

heb de formulieren wel gekregen 4 weken terug maar ga er niets meer doen..

ik vind ook dat je een bevalling niet kunt plannen misschien zeg je nu ik wil rust tijdens de weeen maar op dat moment blijkt dat je niet wil dat je man maar een meter verder staat...

ik heb met me man over gehad wat ik graag wil
dat is als het medisch toelaat wil ik thuis bevallen in eigen bed.. wil alleen me man erbij hebben ik wil dat niemand nog weet dat de weeen zijn begonnen en verder zie ik wel op dat moment wat ik wil waar me lichaam naar vraagt..

ik ga bij de volgende controle met mijn vk bespreken hoe het gaat enzo.
ook bespreken we dan wat ik graag wil. maar dat is niet zo veel
ik wil gewoon zelf uit gaan zoeken hoe ik de tijd wil afwachten. samen met mijn vriend natuurlijk. ik wil het niet te druk hebben op mijn kamer want wil wel nog beetje rust kunnen mee pikken als dat kan. en geen mensen die me kunnen op fokken :p

Nee ik heb nog nooit een geboorteplan gemaakt, ik laat het maar over me heen komen. En ben wel gebekt genoeg om aan te geven wat ik wel en niet wil tijdens de bevalling.

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan