Geboren in December 2018!

<p>Lieve mama's, </p><p>Hierbij een nieuwe topic voor de baby's die in december geboren zijn! Mijn kleine mannetje genaamd Sytze-Jan is geboren op 1 december en is dus inmiddels alweer 2 weken oud! De bevalling verliep hartstikke goed en heeft in totaal 9 uren geduurd.</p><p>Eenmaal thuis ging alles ook hartstikke relaxed, we genieten met volle teugen van ons mannetje! Wil je je verhaal ook delen? Of heb je vragen of wil je gewoon even iets kwijt? Ik kijk uit naar andere verhalen!♡</p>

Hallo, Bij ons is zondag 9 december onze lieve dochter Emma geboren :)Alles voorspoedig verlopen, bevalling duurde een kleine 6 uur. Thuis ook alles goed en een heerlijk tevreden meisje. 

Ik was 3 december uitgerekend en op 26 november bevallen van onze dochter Kensi.Inmiddels is ze alweer 3 week.Eerste x cb al gehad gister en ze doet het hartstikke goed. Geboortegewicht 3905 gram en nu 4445gram geboortelengte 51cm en nu 54cmHet is een tevreden meisje. Ze mag graag bij je liggen dus dat is soms even zoeken overdag gezien mijn zoon van 6 ook aandacht moet hebben en er ook een huishouden is. Heb vandaag voor het eerst terwijl ik alleen met haar was het huishouden kunnen doen, ze sliep in de box ipv op de arm. Heerlijk haha, al geniet ik natuurlijk ook ontzettend van het bankhangen met mijn dochter.Ik geef flesvoeding en ze zit nu op 6 flessen van 120+4schepjes. Het maakt voor haar s'avonds niet uit hoe laat ze de laatste krijgt 21/22/23 uur ze komt altijd tussen half 3 en half 4 weer. Is echt haar ritme op dit moment. Geven jullie fles of borst. 

Ik geef flesvoeding, hij hapte niet goed aan bij mijn borsten waardoor er na twee dagen al bloedkorsten op mijn tepels kwamen.. nu met de fles is er weer rust en regelmaat!

Hallo!Ik sluit me graag aan ? Ik was 28 november uitgerekend maar uiteindelijk 4 december bevallen van onze dochter Indy. Ik geef ook flesvoeding en ze drinkt zo’n 6-7x 100 ml per 24 uur. De laatste dagen laat ze zich erg moeilijk weg leggen waardoor ik als levend matras door het leven ga op het moment ? Doe haar ook regelmatig in de draagdoek zodat ik in ieder geval mijn handen vrij heb. Hopelijk wordt dit naarmate ze ouder wordt wel beter. Snachts slaapt ze trouwens zonder problemen in de cosleeper naast mij! Meer mama’s die ook een baby hebben die zich moeilijk laat weg leggen?

@jasminaa snap ik dat je dan over gestapt bent. Had bij de eerste mijn borsten ook kapot alleen door veel zuigkracht. Als ik nu kijk ben ik blij dat ik gelijk gekozen heb voor fles want zij lijkt nog meer te hebben @susannaaa hier zitten er soms dagen tussen dat ze niets wil. Leg haar nu na de fles van 10/10:30 uur in haar bed daar slaapt ze wel. Box ene dag beter d as 'n andere maar ze ligt toch het liefst bij mama 

Leuke topic!ik was 26 november uitgerekend en onze Vik is na een helse bevalling met de pomp geboren op 2 december!hij krijgt fles, 5X 90ml en savonds 2 flessen van 120 en komt dan maar 1x in de nacht ??

Terug
Bovenaan