Geboren in December 2018!

Gefeliciteerd Sylvestertje! Dus toch nog in 2018 ?Is de bevalling verder goed gegaan? Je was nog niet ingeleid toch?Fijn dat het goed gaat met de kleine meid! Nu lekker genieten!

Hoi allemaal!Ik was 5 December uitgerekend, maar op 10 December om 09.28 is onze zoon Stijn geboren.Na een hele vlotte en voorspoedige bevalling van 7 uurtjes.Stijn heeft nog een broer van 3.5 jaar. Onze kleine man is alweer 3 weken en groeit als kool.Groetjes Siska.

@regenboogje.. Ik ben niet ingeleid inderdaad. Doordat ik vrij vroeg al een ruggeprik heb gehad heb ik wel weeopwekkers gehad :) Daardoor was de totale ontsluiting toch nog eerder een feit dan gedacht :) Vannacht was wel wat kort en brakjes. Het vuurwerk hielp daarbij ook niet echt goed mee... 

Wij zijn vandaag naar CB geweest! Kleine dame is heel goed gegroeid! Van 3245 gram (geboorte gewicht) naar 4140 gram! Verder was alles ook goed :) Hoe gaat het verder met iedereen en de ukjes?

Dag dames, 28 december bevallen van ons eerste kindje. Was 20 januari uitgerekend dus onze zoon was iets eerder dan verwacht. We zijn net 3 dagen thuis, wat wel wennen is. Is nog even spannend met de temperatuur stabiel houden maar borstvoeding gaat inmiddels goed.  

Onze kleine was gisteren alweer boven haar geboortegewicht. Ze woog eerst 2910 en zat al op 2940. We zijn dus erg tevreden. Ze is een klein popje en wil wel genoeg drinken ze maakt alleen nog niet alles van een borstvoeding. Ik kolf nu en mijn partner geeft de vorige opbrengst in het flesje. Overdag leg ik aan en als afsluiter krijgt ze gekolfde bv. Hopelijk kunnen we snel over op volledig borstvoeding en hoef ik alleen te kolven voor voorraad. Dit wilde ik sowieso doen ivm werk. Tijdens het opstarten van de bv hebben we nog bijgevoed met kv omdat de productie nog niet goed was. We gebruiken overigens een dr Brown flesje. We hadden een wat moeizame start met borstvoeding omdat op dag 1 mijn tepels al erg gevoelig waren door het vele aanhappen en loslaten. Ze bleek een heel kort tongriempje te hebben. Tijdens de speciale dagen (oud & nieuw)  was er helaas geen arts bereid tot klieven. Dit is alsnog gebeurd op 2 januari. Inmiddels zijn de tepels wel weer heel na tijdelijk gebruik van een tepelhoedje en nu grotendeels kolven en purelan, lekker veel purelan. Het ritme zit er al lekker in. We zijn tevreden!  

Oh wat een nacht.  Ze heeft heerlijk doorgeslapen tot 10 over 5, 5 minuten voor mijn man zijn wekker ging meldde ze zich. Dus voor ons doorgeslapen voor het eerst. Uiteraard zelf tussen 3 en 4 paar keer wakker geweest want dan komt ze meestal voor de fles. Voor de rest had het een heerlijke nacht kunnen zijn. Maar helaas zoon (6jaar) had slechte nacht. Moest 2x zijn deken goed leggen, als ik niet doe blijft ie roepen en toen was ie ook nog vanaf half 6 vervelend aan het doen. Zul je tijd zien, slaapt zij door, heeft hij slechte nacht.    Ik zeg ook steeds, hij begint pas met wisselen als zij tandjes krijgt, zal echt wat voor ons zijn zoiets 

Terug
Bovenaan