Geboren in December 2018!

@Cloewja Dan ben ik gelukkig niet de enige!Heeft iemand trouwens de gouden tip tegen darmkrampjes? Ik gebruik al dr brown fles met gekookt water voor de voeding en cinababy druppels van vsm maar zat vandaag met een hele oversture baby thuis :(

Geen gouden tip helaas. Kensi heeft er nog niet veel last van als ze last heeft ga ik fietsen met haar beentjes of leg haar op mijn borst met mijn arm onder haar voetjes zodat ze wat tegendruk heeft met strekken. Merk dat de scheetjes dan sneller komen.Vannacht 2x eruit gemoeten, hadden zo'n mooi ritme en maar 1x eruit. Maar gisteravond begon ze ineens heel hard te krijsen alleen veel te vroeg. Voedt normaal elke 4 uur en nu zat er 3 tussen, maar ja toch fles en helemaal leeg. Dus nu konden we er 2x uit. Inmiddels haar 3e fles van vandaag leeg.Hoop dat ze vanmiddag iets langer volhoudt zodat we het ritme weer terug hebben.  

Jullie kindjes nog broers/zussen?Ik heb nog een zoon van 6 uit een eerdere relatie. Wat is ie lief voor haar en beschermend. Wil er iemand in de kinderwagen kijken staat hij er ook al. Ligt ze bij oom/tante/opa/oma wordt wel ff gezegt dat ze voorzichtig moeten zijn met zijn zusje.Hij is alleen heel gevoelig dus tegen het huilen van haar kan hij niet zo goed. Als ze wat jengeld roept ie al, pak haar even of geef haar speen. Ook al is het niet nodig  

Ons zoontje is geboren op 10/12.Wat bij hem helpt tegen darmkrampjes is zijn darmpjes ontluchten middels de thermometer op aanraden van de kraamverzorgster. Ik vond het erg vreemd om te doen, maar het helpt wel. En inderdaad met de beentjes fietsen.

Hoi!Onze zoon Tobias is geboren op 19 december. Ik was 1e kerstdag uitgerekend, maar gelukkig kwam hij al een weekje eerder ?Wij hebben ook al een dochter van ruim 2.5, en die is super lief voor haar broertje. 

Hai allemaal!ik ben 28 november bevallen van een zoontje. Hij was helaas de tweede week als ziek, hij had een oorontsteking, heel sneu! Inmiddels is hij gelukkig weer beter. Hij krijgt 5 flessen van 120 ml en 2 kleine flessen van 60 ml(zo zorg ik ervoor dat hij clustert) en 90 ml. Hij krijgt er 1 om 00.00 en komt vaak dan pas 05.30 weer dus dat is al erg fijn! Met de fles kunnen mijn man en ik ook gemakkelijk afwisselen. Ik heb nog een zoontje van 2,5 jaar. Hij vindt hem super leuk maar hangt ook veel te veel erboven bij elke kik. Ook is hij lekker stout als ik aan het voeden ben:) op de kast klimmen enz.. Het is ook even wennen je aandacht delen:) Slapen doet hij het liefste in de wagen, maxi cosi of mijn arm. ‘S nachts wel in de cosleeper maar dan in een puckababy (inbakerslaapzak) werkt heel fijn! 

Om 00:26 vandaag is onze dochter geboren, dus op 31 december. Ze is 52 cm en 2910 gram. Het is een fijn dun poppetje die goed aanhapt en heerlijk zoetjes is. Vannacht weinig slaap gehad en de hechting vanwege de knip is nog gevoelig.Ze krijgt borstvoeding en is lekker alert. Daarnaast is ze vandaag overdag voorbeeldig. Ze lag wakker stilletjes te kijken en slaapt ook als een roos. Geen huilbaby tot nu toe dus we gaan het aanzien.Ze is ons eerste kindje, pappa vindt haar helemaal geweldig! 

Terug
Bovenaan