geboren worden op speciale datum?

morgen is onze trouwdag en zijn we 3 jaar getrouwd. en op 25 augustus zijn we 5 jaar samen en zo hebben we op 8 september nog de geboortedatum en helaas tevens ook sterfdatum van mijn vader.

stiekum lijkt het me wel wat hebben als de kleine op een van deze datums geboren word. alhoewel de aug. datums natuurlijk wat vroeg zijn.
hebben jullie ook van die datums de komende weken?

en zoals regelmatig de laatste weken, rommelt het weer behoorlijk al de helemorgen. ik voel me alleen wat grieperig. mijn man hoopte meteen dat het misschien toch voortekenen zijn hihi.

wat zijn we toch ongeduldig..........

maar ben wel eens benieuwd of er meerdere zijn met een speciale datum in de komende weken.

groetjes Dees

35,4wk

Hoi hoi,

Ik hoor hier wel niet op het forum maar wou toch ff reageren. Ik was uitegerekend op vrijdag 17 augustus dat was ook tevens de geboortedag van de oma van mijn man. En 18 augustus de geboortedag van mijn opa en 19 augustus de geboortedag van de opa van mijn man. Maar onder tussen zit meneer nog lekker rustig in mijn buik. De komende dagen heb ik eigenlijk niet speciale datums de eerste is pas 15 september de geboortedag van mijn moeder.

Maar wel zal het speciaal zijn als de kleine geboren zal worden op 31 augustus dan ben ik 2 weken overtijd. Mijn nicht is namelijk vorig jaar 5 september bevallen van haar eerste kindje. En ik en mijn nicht schelen dan precies even ver als de kinderen dus dat zou wel speciaal zijn.

Hopenlijk beval ik van de week dat zou fijner zijn maar dat hebben we helaas niet voor het zeggen.

Veel succes met de laatste loodjes.

Liefs Fruit Girl 40,3 wk zwanger

Ik hoor niet op dit forum, maar wilde ook even reageren.

Bij de zwangerschap van Ruben had ik een positieve test op mijn verjaardag. Ik was toen 2 dagen overtijd en vond dat wel een heel speciaal verjaardagskadootje. Bij de echo bleek ik echter al 4 weken langer zwanger te zijn ........ maar goed, wij hadden op mijn verjaardag dus onze positieve test.
En Ruben is op 3 april 2007 geboren ......... dat is onze trouwdag. Hij is een dag na de uitgerekende datum geboren. Het was de eerste trouwdag dat ik geen bos rode rozen heb gekregen  ...... maar  ach, dat was ook niet meer belangrijk!

Groeten, mam van Laura en Ruben

Ik ben op 10 september uitgerekend en 2 jaar geleden heeft mijn man mij op 8 september ten huwelijk gevraagd, dus die datum zou wel speciaal zijn! Verder hebben we veel verjaardagen in september, dus ik hoop dat ik daar "tussendoor" beval, maar dat is meer voor het gemak...

Groetjes, Mirjam (37 wkn)

Ik was 13 augustus jarig, maar dat was veel te vroeg omdat ik pas op 17.9 uitgerekend ben. Mijn zoontje is 30 september jarig, maar dat lijkt me niks als ze op dezelfde datum geboren worden. Dus er zijn wel speciale datums, maar ik wil juist dat ze dan niet geboren word.

Hoi!

Net als mommy75 (Jane) heb ik juist data dat ik liever niet heb dat ze komt!!!! Niet dat je het voor het zeggen hebt, maar wij zijn 14 september 1 jaar getrouwd en het lijkt mij juist niet leuk als ze dan komt en we dat niet eens kunnen vieren.......
Overigens ben ik "pas" de 25e uitgerekend, maar je weet nooit....
Wij zeggen steeds tegen haar dat we 9 of 10 september wel een leuke datum vinden, zo'n 2 weekjes te vroeg..maar of ze wil luisteren....
Groetjes,

NathalieMS
(34w+6)

Ook hier speciale datums, maar heb liever niet dat dan de kleine geboren word. Ik ben 14 september uitgerekend en dat is ook onze trouwdag. Zou toch niet willen dat hij dan geboren word. Verder zijn er nog een paar verjaardagen rond de uitgerekende datum. Plus dat mijn schoonzusje 8 dagen na mij is uitgerekend. Dus we hopen niet op dezelfde dag te bevallen. Maar we zullen zien.

Terug
Bovenaan