morgen is onze trouwdag en zijn we 3 jaar getrouwd. en op 25 augustus zijn we 5 jaar samen en zo hebben we op 8 september nog de geboortedatum en helaas tevens ook sterfdatum van mijn vader.
stiekum lijkt het me wel wat hebben als de kleine op een van deze datums geboren word. alhoewel de aug. datums natuurlijk wat vroeg zijn.
hebben jullie ook van die datums de komende weken?
en zoals regelmatig de laatste weken, rommelt het weer behoorlijk al de helemorgen. ik voel me alleen wat grieperig. mijn man hoopte meteen dat het misschien toch voortekenen zijn hihi.
wat zijn we toch ongeduldig..........
maar ben wel eens benieuwd of er meerdere zijn met een speciale datum in de komende weken.
groetjes Dees
35,4wk
stiekum lijkt het me wel wat hebben als de kleine op een van deze datums geboren word. alhoewel de aug. datums natuurlijk wat vroeg zijn.
hebben jullie ook van die datums de komende weken?
en zoals regelmatig de laatste weken, rommelt het weer behoorlijk al de helemorgen. ik voel me alleen wat grieperig. mijn man hoopte meteen dat het misschien toch voortekenen zijn hihi.
wat zijn we toch ongeduldig..........
maar ben wel eens benieuwd of er meerdere zijn met een speciale datum in de komende weken.
groetjes Dees
35,4wk