geboren worden op speciale datum?

Hoi,

Wij hebben ook wel speciale datums maar op sommige datums willen we niet dat het kindje komt. Bijv. 28 augutus want dat is de overlijdings datum van de moeder van mijn vriend. Ook al heb ik die datum in mijn hoofd vanaf het begin. Wist  niet dat de overlijdings datum van  mijn schoonmoeder was. Omdat ze al is overleden toen Mijn vriend 12 was. Had hij nog niet verteld.
Maar dit jaar is ook zijn vader overleden toen ik 12 weken zwanger was die is 12 september jarig en had 60 jaar geworden. Die dag heeft mijn vriend ook liever niet.
Maar wat we in het begin zeiden was 19 september zou grappig zijn omdat ik 19 juli jarig ben en mijn vriend 19 januari. Maar dat zou betekenen dat ik over tijd zou moeten lopen 6 dagen en dat zie ik nu echt niet zitten. Maar ja we wachten af.
Wat voor datum de kleine gaat kiezen.

Ik ben 13 september uitgerekend.

Heel veel liefs An 36 weken en 5 dagen zwanger

Hoi hoi,

Toen ik na ruim drie jaar eindelijk zwanger was, hadden we meteen al berekend dat ik 23 oktober uitgerekend was. Deze datum is wat bijgesteld, nl naar 25 oktober. Dat wisten we zelf al, omdat we bezig waren met onderzoeken en dus precies weten wanneer de kleine verwekt is...

Het eerste wat in ons opkwam was dat dat wel heel mooi getimed was, op 24 oktober  2002 is mijn schoonvader namelijk overleden.  In tegenstelling tot An vinden wij dit juist een hele mooie herinnering aan mijn schoonvader, die weliswaar nooit zijn eerste kleinkind zal leren kennen, maar ons kindje zal hoe dan ook naar hem worden vernoemd en op die manier zal hij altijd deel uitmaken van  het leven van de kleine  !!  

ik ben op 16 sept. uitgerekend..

Er zitten rond die datum wel een aantal bijzondere gelegenheden waarvan ik nu
eigenlijk nog niet goed weet of het leuk of juist niet leuk zou zijn

Op 12 sept 2004 is mijn papa overleden.
Op 17 sept 2004 hebben we mijn papa naar zijn laatste rustplaats gebracht.
Op   2   okt.   is de verjaardag van mijn papa..

Dus ik zal moeten afwachten wat er gebeurt.

Nou mijn speciale dag is de dag dat ik 37 weken ben...hahaha. Als ze dan zou willen komen?

Ook wel leuk zijn de datum's:
4 sept dus de dag dat ik 37 weken ben
10 sept dan is ze precies als mijn zoon 15 dagen eerder
14 sept Luke is geboren op 14 Oktober (maar ook de kinderen van 3 vriendinnen zijn op  de 14 de geboren) dus ook heel leuk (maar is ook de dag dat mijn vk gaat trouwen) dus ook  weer niet zo leuk.

Ons meisje word de 29 augustus gehaald met een keizersnede en dan hebben we precies 4 jaar geleden de sleutel van ons huisje gekregen.Ook wel een beetje bijzonder dus.

Terug
Bovenaan