geboren worden op speciale datum?

hoihoi,

Ik ben 23-09 uitgeteld en heb dagen ervoor vele verjaardagen, dan mag ons menneke echt niet komen! En 2 okt mag ie niet komen aangezien we dan 1 jaar getrouwd zijn.
Verder maakt het niet uit op welke datum hij komt. Maar ja, we hebben het toch niet voor het zeggen....!!

Gr Els

Ik had gehoopt op augustus vanwege zijn sterrenbeeld (zou dan leeuw zijn) en vanaf 24 augustus word het maagd... maakt me niet uit wat voor dag ie geboren wil worden maar had leeuw mooi gevonden (mijn opa was een leeuw en op 7 augustus jarig) maar lekker belangrijk hoor...lata hem maar gezond komen dan maar als maagd :p

Hela,

Mijn man is 19 juli jarig en ik 26 september. Ik ben uitgerekend op 03 sept. Als de kleine nu 23 aug. geboren wordt zit hij er precies midden in.

Verder was mijn meest dierbare oom op 30 aug. jarig. Zou ik wel een speciale datum vinden.

Maar we wachten maar af. Ben vandaag weer bij vk geweest en volgens haar heeft de kleine het nog prima naar zijn zin daarbinnen. Baarmoedermond zat ook nog dicht dus deze week zal er waarschijnlijk niets meer gebeuren.

Groetjes suus 38 wkn

ik ben zelf uitgerekend op 14 sept, en dit is ook de datum dat mijn moeder was uitgerekend van mij!

nou zou ik het zelf minder leuk vinden dat de kleine komt op een verjaardag van een ander, maar ik ben zelf 1 okt jarig dus als de kleine dan komt.....ja   vind ik het ook wel weer speciaal!
het zou dan presies het zelfde als mijn moeder zijn

(als ik dan ook nog eens de zelfde bevalling krijg....hahahha want bij haar ging het snel.)

groetjes

Hoi,

Ik ben 27 sept uitgerekend.

31 aug zijn we 5 jr getrouwd,
12 sept ben ik jarig,
16 sept is de oudste van mijn zus jarig,
22 sept wordt mijn vader 60!,
de 24e is de vriendin van mijn broer jarig.
1 okt zijn Guus en ik 8 jaar samen.

Voor de rest nog een aantal vrienden die ook in sept jarig zijn.

Ik zou het grappig vinden als ze op mijn vaders 60e verjaardag zou komen, maar eigenlijk vind ik dat te lang duren (haha).

groetjes Petra

Hoi,

Ik heb niet echt een datum, maar eigenlijk de hele maand oktober. Bij mijn 1e was ik volgens eigen berekening 26 oktober uitgerekend.  Ik ben toen direct zwanger geworden, terwijl in mijn familie de vrouwen er allemaal erg lang over hebben gedaan. Ik heb toen gedacht dat mijn oma, die al jaren geleden overleden is, mij een handje geholpen heeft. Zij heeft nl. al haar 4 kinderen in oktober gekregen. Ik hield de hele zwangerschap vol dat ik in oktober zou bevallen, ook toen de echo uitwees dat ik pas op 6 november was uitgerekend. Uiteindelijk is mijn zoontje op 1 november geboren, dus oktober heb ik net niet gered. Nu ben ik op 6 oktober uitgerekend van de 2e, dus ik riep direct dat ik voor de herkansing ga! Het zou echter wel heel grappig zijn als ik nu op 30 september  ga bevallen.................................

Succes met jullie data en met de laatste loodjes!

Liefs Janine

Onze dochter was uitgerekend op 13 juni (2005) m'n moeders verjaardag. Dus die vond dat wel een leuk idee. Toen ze er de 13e nog niet was, kreeg m'n zus hoop, want die is de 17e juni jarig. Maar Aylin wilde haar eigen  verjaardag en besloot de 24ste te komen.
Had het trouwens niet erg gevonden, omdat we natuurlijk niet op verjaardagsvisite gaan vanuit Nieuw Zeeland
Nu ben ik de 11e uitgerekend en de 21ste zijn we 4 jaar getrouwd, maar hij/zij hoeft van mij niet zo lang te wachten hoor haha.

Groetjes Miriam.

Terug
Bovenaan