Gedachten verzetten

<p>Hallo mama's (to be),</p><p>Vorige maand probeerde wij voor een 2de kindje dat helaas een miskraam werd na 5 weken. We zitten nu in de luttele fase nadat ik gisteren mijn eisprong heb gehad. Dus is het wachten tot mijn NOD die ik verwacht over 13 dagen. Graag zou ik mijn gedachten wat meer willen verzetten zodat ik niet elk moment van de dag met het zwanger worden bezig ben maar hoe doe ik dat? Ik werk gewoon en ben thuis ook altijd wel bezig maar  het blijft in mijn hoofd dwalen en ben echt aan het aftellen tot de dag dat ik mag testen.</p>

Hey elissip, 
Uw gedachten verzetten is zeer moeilijk vrees ik.. 
Ik zit ook op het wacht bankje vanaf vandaag..  We zullen samen aftellen ?
Succes ?

@ikke Ja zo moeilijk he. Ik mag officieel 6 november testen maar ik gebruik altijd de vroege testen van sensitest of 2besure voor 6 dagen vroeger?. Ben nou eenmaal een vrouw. Nieuwsgierigheid zit in mn aard??. Wanneer heb jij je NOD?

Ik ben ook veel te nieuwsgierig ?. Ik heb al zitten Googlen wanneer ik ten vroegste kan testen. Ik kan ook niet te vroeg testen want ik heb dinsdagavond een pregnyl spuit gekregen en dat blijft 12 dagen in men bloed zitten blijkbaar en dan zou die vals positief kunnen zijn.
Ik moest 8 november bellen naar de gynaecoloog als men regels er nog niet waren maar ik zoek 5 november te testen denk ik ?
Mss ga ik toch die test aanschaffen dat jij zegt. 
Spannend he ?

Wat is een pregnylspuit? Ken ik helemaal niet. Maar als je zondag gaat testen zit je zowiezo goed. Eerder zijn je testen toch niet positief of alleen een tuurstreep.

Haha ja ik vind het fijne testen. Zijn goedkoop en werken bij mij altijd goed. Nooit valse resultaten.

Terug
Bovenaan