Gedachten verzetten

Ja hier ook. Hoorde net dat mn beste vriendin zwanger is van de tweede. Dat is natuurlijk wel lastig ook al weet ik dat hun een jaar bezig zijn geweest en ook een miskraam gehad hebben.

Ja is niet gemakkelijk he, wij waren voor de eerste ook meer dan een jaar bezig en men vriendin durfde eerst ni zeggen dat ze toen zwanger was. Na ene keer was het bij haar prijs. Maar als ze het zei de volgende maand was het hier ook zo ver. Nu schelen onze kinderen exact 1 maand. 
Hun volgende was een ongelukje..  

De wederhelft is hier aant poetsen, ik zei eigenlijk bent ge zo druk bezig zodat de tijd rapper daar is dat ik kan testen he, hij gaf aan van wel ?
Dat hij maar doet dan moet ik het ni doen ?

Haha handig zo'n man. Geef mij ook zo'n 1?. Ik heb trouwens nu steeds gevoelige borsten. Maar ik heb pas over 1,5 mijn NOD. Dus weet niet of het daarmee te maken heeft.

Hahha wat fijn zo’n man., 
hier een weekend weg geweest. Scheelt alvast weer een paar dagen dat ik er niet heel erg mee bezig ben..

Ja het is heel handig om zo een pietje precies op dat vlak te hebben. ?
Ik ben net thuis van de cinema met een vriendin, morgen gaan bowlen met de kinderen. Dinsdag met hun nr de cinema. 
Ellisip ik begin precies ook zo meer op alle details te letten.. Elk steekskes in mijne buik zit ik te denken ?
Mvo hopelijk das het een leuk weekend ?
Hebben jullie al voor jezelf een dag uitgestippeld dat jullie er een testje tegenaan wagen? 

Brrr de buikgriep is hier duidelijk in huis.. Gisteren, zaterdag dus was de zoon onverwacht ziek geworden. Begon mega veel over te geven, nog geen 2 min eerder was hij mee op de pinata aant slaan tijdens het verjaardagsfeestje van men dochter en nu was die net wakker. Ook de boel onder van te overgeven ?
Ik ben er als de dood voor dat ik iets overkrijg dat nefast kan zijn voor een eventuele innesteling. Mijn vriend is het wel gaan opruimen maar toch. Hopelijk is ze morgenvroeg beter, we gingen net bowel morgen en ze had er zo erg naar uitgekeken. 

Terug
Bovenaan