Gedachten verzetten

Hier hetzelfde! Behalve dat de miskraam dan al iets eerder dit jaar plaatsvond. Vandaag mijn eisprong. Lastig hè. Wat duren die 2weken dan lang. Kan ook heel moeilijk dan ergens anders aandenken en alleen maar aftellen en hopen..

@MVO
Het zijn de langste 2 weken van de hele maand. De dagen kruipen voorbij..
Ja wat een uitvinding zou het zijn als je meteen de dag na de eisprong of liever meteen na de daat zou kunnen testen of bet gelukt is?

Mvo, welkom alvast en gezellig mee op het wacht bankje met ons ?
Elissip een pregnyl spuit is om de eisprong te laten plaatsvinden en als je die hebt gehad is een 40 tal uur later de eisprong. 
Ik ben meteen met clomid en pregnyl gestart omdat ik een erg onregelmatige cyclus had. Bij mijn dochter was het 1 jaar en e kele maanden. En dan bij men 2e zwangerschap was het 1 jaar en is dan helaas misgelopen. 
En bij men zoon was het na de 2e ronde met clomid prijs.  
We hebben in de zomer onverwacht beslist om voor een 3e te gaan. Er zaten dinsdag dan 2 follikels klaar dus als die beide gesprongen zijn en ik test positief is het eens zo spannend of het er 1 of 2 gaan zijn. Want van 2 naar 4 kinderen meteen.. ?
Maar als het zo is dan is het zo natuurlijk.. 

Jeetje wat bijzonder wat ze tegenwoordig kunnen. Prachtig.
Laten we hopen dat we deze maand de gelukkige zijn. Ik ben nu 2x snel zwanger geweest waarvan de 2de dan een miskraam werd. Bij de eerste testte ik op 6 dagen voor NOD licht positief en ik heb geen seconde getwijfelt of zelf de gedachte gehad dat het ook nog fout zou kunnen gaan. Op de dag van NOD een vette streep. Prachtige zwangerschap gehad. Tot op de laatste dag van genoten. Nu na de eerste die miskraam gehad ben ik zo bang voor herhaling. Zwanger worden is geen probleem maar zwanger blijven is nu in mijn gedachten helemaal niet meer zo vanzelfsprekend. Ik ben zo bang mocht ik deze maand weer zwanger zijn dat het weer mis zal gaan. Terwijl er daar nergens een aanwijzing voor is.

@ ellisip het idd best erg om zoiets mee te maken he.. Na 6 jaar had ik het eindelijk een plaatsje kunnen geven.
Nu ben ik gewoon razend benieuwd of het op men zoon of dochter gaat lijken moest het lukken. 
We zijn ondertussen avond, weer een dagje dichter bij de test ?

Het is het ergst wat een vrouw kan meemaken en ook even gedacht dat het mijn schuld was. Maar het valt me mee hoe snel ik er vrede mee heb dat hetcis gebeurt.
Ik snap dat je die nieuwgierigheid hebt. Ik ben ook vooral benieuwd of wij bij de volgende een zoontje of nog een dochtertje krijgen.
We zijn inderdaad weer een stapje dichterbij HET moment van de waarheid?

Hier was het zeker mijn schuld denk ik.. Ik wist nog niet dat ik zwanger was en was ziek en had medicatie voorgeschreven gekregen dat je niet mocht nemen tijdens de zwangerschap ?
Een stapje dichter idd ?, ik ga slapen nu. Gelukkig heb ik een weekje verlof vanaf morgen dan kan ik men gedachte ook wat verzetten. 

Terug
Bovenaan