Gedesillusioneerd

He, jee, ik begrijp dat dit heel veel slikken voor je is... Pak jezelf niet te hard aan he, het kan heel goed zijn dat alle signalen er waren en ook klopten, en dat het in een heel vroeg stadium is mis gegaan. Heb je die oproep gezien voor wetenschappelijk onderzoek, laatst op dit forum? Daar stond dat 60% van de zwangerschappen nog voor de verwachte menstruatie afbreken. Het is dus heel goed mogelijk dat jij het goed hebt gevoeld, je kent je lijf als de beste.  Succes met deze teleurstelling, enne.. op naar de volgende ronde? Hoe dan ook, sterkte ermee!

Hoi m3,
Wat rot voor je zeg, dat het toch niet zo is gebleken..
Ik lees even minder vaak hier, maar reageer wel waar ik iets te melden heb.
ik had ook goede hoop voor je..en inderdaad je was zo zeker..
Hier gaat alles zijn gangetje, en vriendlief kan niet wachten om er weer voor te gaan..
Ik wilde eigenlijk een ongi afwachten, maar waarom??
Bloeding na mk is sinds gisteren over..pfff
Dus daar word ik niet elke keer meer aan herinnerd nu.
Weet niet hoe cyclus is, en dus ook niet mijn ei etc. We zien wel hoe het loopt.
We gaan er langzaam aan weer aan denken.
succes en tot later. liefs R

Hoi m3, zie dat je er ook bent..
even weer naar boven dit bericht..
schreef dat de bloeding na de mk over was, maar vandaag ineens weer een beetje..
hoe dat zit?
volgens mij is het verder wel oke, want voel me prima..
hoe is het nu met je?
alweer met beide beentjes op de grond?
lekker geshopt dus?
ik vandaag laarsen voor mezelf gekocht en een rokje met shirt..
even verwennen kon ik wel gebruiken..
jou tweeling bijna jarig?
mijn oudste word de 17e, 7..ook bijna dus..
Liefs R

Hoi RW,

Tja, zo zitten we ineens weer in hetzelfde schuitje. Of in de klusbus...
Ik heb na mijn mk ook niet afgewacht hoor. De mk verliep voor mijn idee ook gewoon goed dus had het idee dat het gewoon kon. Bij mij was de eerste cyclus na de mk keurig 30 dagen maar die daarna was 42...Je moet er rekening mee houden hoor dat het nu een beetje rommelig kan verlopen.
Komt vanzelf wel weer goed.
Afgelopen cyclus was keurig 28 dagen en dat heb ik na de mk pas 1 keer eerder meegemaakt. Ga nu weer met ovu-testen aan de gang (gelukkig had ik ze in mijn voorbarigheid nog niet weggegeven). Nieuwe ronde nieuwe kansen.
Zegge, jij heet met je voornaam toch niet toevallig Roos hè? Dat is de enige persoon die ik ken uit jouw stad namelijk.

Volgens mij zitten we tegelijkertijd te typen, haha.
Enne, mijn mannetjes zijn ook de 17de jarig, dus heb ik vandaag ook geshopt (of had je dat al gelezen?) Ik ook schoenen gekocht (enkellaarsjes) en een shirtje met een bloesje en een joggingvestje.
Ik had ook hele leuke schoenen gezien met een hakje en dan van die puntschoenen met een bandje om de enkel, bruine. Maar ik ben niet zo van de hakken dus heb ze niet gekocht. Wordt toch ook winter hè.

Ik hou er inderdaad rekening mee dat cyclus wel eens overhoop kan liggen..
zou wel balen zijn, want ik kon er altijd goed van op aan..
Maarja, als het verder maar goed gaat toch?
Werden jouw jongens nu vier?
Gaan ze naar school, en heb je lekker even wat meer vrije tijd..
Mijn jongste gaat in december naar school..Ook even rustig aan doen, en dan wie weet...op naar een derde..
Wat krijgen de jongens voor hun verjaardag?
Liefs R

ja, las ergens anders je verhaal al..
ik heb inderdaad winterlaarsen gekocht voor mezelf..
ik koop meestal iets voor de kids, maar nu even niet..
dus we zitten lekker op dezelfde dag met de verjaardag!! Alweer hetzelfde...oooohhh..
hopelijk blijft het nog even mooi weer zeg..
ik draag wel eens hakken, maar op werk is het niets..Heb laatst in de opruiming voor 35 euro, hele ''kittige'' sandaaltjes gekocht voor mezelf..
alleen te dragen op zit feestjes, en als het heel mooi weer is..drie keer per jaar ofzo..haha, gewoon voor de heb.. en heel vrouwelijk!!
Liefs R

Terug
Bovenaan