Gedesillusioneerd

Ga zo even zonnebanken denk ik..Ben nogal bleekjes momenteel, en nu het mooi weer is en de rokjes weer uit de kast mogen...zijn lichtgevende benen minder leuk..haha.
Ik heb nou eenmaal geen makkelijk bruinende huid..
Tot later R

Had ik net een heel bericht getypt...Druk ik ergens op alles weg.
Maar was dus aan het vertellen dat ik de schoenen juist voor het werk zou kopen omdat ik een kantoorbaan heb en meestal achter de computer zit.
Wanneer in december is jouw jongste jarig? Toch niet de 12de hè? Dat is namelijk mijn verjaardag.
Ik ga vanavond es ff lekker in bad denk ik. De nieuwe groter groeien is binnen dus die gaat mee.

O, ja en ik vertelde dat de jongens al met de start van het schooljaar zijn begonnen op school. Ze draaien een continurooster en daardoor kan ik nu 2 halve en 2 hele dagen werken. Zo wordt het niet echt rustiger thuis maar blijft het wel beter opgeruimd en kan ik het beter bijhouden. Ik werk soms ook een halve dag extra om in de vakanties te kunnen compenseren. Dat is wel fijn dat het zo kan.

Jongste is de 19e dec  jarig, en ik eerste kerstdag..[25e]
Ga nu echt zonnebanken, want was voor de tv blijven plakken..Tot later, de computer moet uit, anders slaan de stoppen door met zoveel apparaten tegelijk nl..hahaha
Liefs R

Terug
Bovenaan