Gedoe met spenen

MOET DE 1 2 3 SPEEN anders gebruiken.?

Ik heb gelezen dat voor papje nummer 2 gebruiken maar deze moet niet naar de neus kijken .........maar naar de kim.

Dus nummer 2 tegen de kim!.
en met alle merken speen


 
@Emilce, das nieuw voor mij. Waar heb je dat gelezen?

Ik heb zelf altijd voor melk de maat 3 en deed 2 schepjes pap met de 1-2-3 speen op de '3'. Soms als hij moe was, deed ik het op 2.
Misschien een schepje meer erin dus, wil misschien helpen.
Ik ben van het weekend begonnen met 6 schepjes in een bordje met een lepeltje. Ik wilde eigenlijk 4 schepjes maar dat was te dun voor een lepeltje.
 
ik gebruik de speen op standje 1 en het gaat voor mijn mannetje echt heel erg snel binnen 5 minuten is de fles van 200ml leeg. en ik heb er 3 schepjes rijstebloem in zitten dus het verschild denk ik ook per kind.
 
@emilce zeker weten dat het bij mijn spenen niet zo is. Nummertje naar boven. Heb het met water nog eens extra gecontrolleerd maar 1 boven druppelt het langzaamst en 3 naar boven heel snel.
 
Nao bij Juliaan gek genoeg werk goed.
Ik heb toevallig bij een andere forum gelezen en andere mama had hetzelfde probleem.spenen kopen en kopen.
Toen zeg andere mama dat de nummer moet naar de kim toe en dat werk goed bij Juliaan.
_Ik doe nummer 2 naar de kim toe met 200 melk en 2 bambix Juliaan drink goed en heeft minder last van overgeven! ik gebruik de oude versie van Nuby flessen met speen van Nuby 1 2 3 .
IDD succes veder met het proberen :)
 
En als je een '3' van Avent koopt? Die zit tussen een '2' en een 1-2-3 in.
Ik heb hetzelfde gehad met gewone melk; speen 2 te klein en 1-2-3 te groot. Ik wist toen nog niet dat ze ook een '3' hadden, voor kindjes vanaf 3 maanden.

Succes! Ben benieuwd hoe je het uiteindelijk opgelost hebt.
 
Hoi,
ik heb sinds vandaag een 123 speen van nuby.
maar kan iemand me uitleggen hoe dat werkt?
gekeken met water door het cijfertje naar boven of ik verschil zie, maar het lijkt geen verschil te maken?
chantal 
 
Terug
Bovenaan