Geen borstvoeding

ik reageerde net zo als jou, ik wilde vanaf het begin dat ik wist dat ik zwanger was geen borstvoeding geven. de verloskundige zei tegen mij dat ik mijn beslissing ook kon nemen tot ik bevallen was. Mijn dochter was geboren en ze vroegen mij wat ik wilde en het eerste wat ik zei was "flesvoeding".
Ik heb af en toe best rare gezichten gekregen hoor van mensen om mij heen, ze vonden het belachelijk!! nou het was mijn keuze en ik wist van mij zelf dat ik het echt niet kon.Mijn dochter is nu bijna 3 en ze is kerngezond. Ik gaf haar altijd nutrilon.Je moet gewoon doen wat jou een goed gevoel geeft en niet om wat een ander er van vind.

Hoi,
Hier na 2 weken noodgedwongen op de fles overgegaan. Het consultatie bureau hier gaf aan dat de kwaliteit van flesvoeding in nl streng gecontroleert wordt. Daardoor maakt het wat kwaliteit betreft niet zo veel uit welk merk je gebruikt. Hier de kruidvat gebruikt, voor darmkrampjes en dat werkte fantastisch! De merken schelen onderling erg veel in prijs.
Succes met je keuze!

hoi hoi,
waarom zou je niet bewust voor de fles mogen kiezen? ik snap niet waarom mensen daar zo moeilijk over doen.. Anderen hebben toch niets met jouw keuze te maken? al die bemoeizucht altijd..
magoed, zelf wilde ik wel heel graag 6 maanden bv geven. Helaas was ik na 3.5 maanden "leeg" dus moest ik over op de fles. Wij hebben voor het goedkope merk in onze supermarkt gekozen. scheelt meer dan 3 euro per bus, best de moeite dus.
We zijn nu een maand verder en mijn dochter doet het super op de fles, ze heeft nergens last van. Om mij heen hoor ik dit ook. Iedereen in mijn omgeving gebruikt een "eigen merk" en die zijn allemaal heel tevreden..
succes met kiezen!

Ik heb de eerst drie weken bv gegeven maar niet uit mijn borsten maar uit een flesje, afgekolfd dus.
Mijn dochter wou/kon niet aan mijn borst drinken en ik heb er geen probleem van gemaakt. Na drie weken had ik het kolven wel gezien en ban ik overgegaan op flesvoeding. Ook nutrilon hypoallergeen, Na een tijdje ben ik overgestapt op de standaard omdat wij verder geen allergieen in de familie hebben.
Bij mijn zoontje heb ik verschillende merken geprobeerd maar kwam steeds terug op Nutrilon. Nu gebruik ik alleen maar Nutrilon. Het voelt gewoon het beste.
Succes!

Hoi hoi,

je hoeft je niet te verontschuldigen, tis jouw keuze! Ik heb 6 weken BV gegeven en het was 1 groot drama, ben mezelf helemaal voorbij gerend en heb daardoor nauwelijks genoten van de kraamtijd... Nooit meer BV voor mij, het is niet zaligmakens en je moet t willen en kunnen.

Ik heb Nutrilon Hypoallergeen gegeven, vooral omdat er nogal wat allergietjes bij ons voorkomen. Als dat bij jullie niet t geval is zou ik lekker Nutrilon standaard geven, dan is dat super en een stuk goedkoper...

Groetjes en geniet van je zwangerschap nog!

Terug
Bovenaan