Hallo dames,
Mijn verhaal is zeker nog niet zo ver als dat van jullie en misschien zal het ook nooit zover komen, maar toch voel ik me hier even op mijn plaats.
Mijn verhaal:
Ik ben 24jaar en heb 1 dochter van 2,5jaar. Nadat mijn man en ik getrouwd waren ben ik gestopt met de pil en het was meteen raak. Ik stond daar zeer van te kijken, want ik ben nu eenmaal ooit begonnen met de pil omdat mijn cyclus niet deugde.
Sinds november 2005 zijn wij voor de 2e bezig, maar nu laat mijn cylus me wel in de steek! Om de 7 a 8 weken wordt ik ongesteld. Ook ik heb al veel gelezen over een onregelmatige cyclus en ben zelf bang dat ik geen eisprong heb.
Op dit moment ben ik 2 weken over de officieele cyclus heen, maar neem niet eens de moeite om een test te doen, want anders zou ik het wel voelen aan mijn lijf.
Voor deze maand heb ik het al weer opgegeven en zal waarschijnlijk over een aantal weken wel weer ongesteld worden. Volgende maand gaan we er toch weer helemaal voor, ookal gaat dat verplichte nummertje toch wel een beetje tegen werken.
Als het deze zomer nog zo is ga ik naar de dokter. Ik vertrouw het niet en ik denk dat je eigen intuïtie het belangrijkste is
Ik hoop voor jullie dat de medische molen op dit stadium al zijn wonderen gaat verrichten, zodat het traject niet verder hoeft te gaan.
Zelf hoop ik natuurlijk niet daar terecht te hoeven komen, dat zien we dan wel weer.
Op dit moment genieten wij natuurlijk wel van het feit dat we al 1 gezonde dochter hebben, maar dat neemt niet weg dat onze wens voor nog een kind dan minder belangrijk is.
Succes en tot de volgende keer,
Saskia