Geen eisprong

A

Anoniem

Guest
Hoi! Wie kan nog meer bij mij in het rijtje aansluiten?. het begon met mijn
zus, die had PCO en heeft er 5 jaar over gedaan om zwanger te worden,
met alle behandelingen die je maar kunt bedenken (gelukkig is het wel
gelukt en over een maand moet ze bevallen).

Vorig
jaar dacht ik, laat ik ook eens stoppen met de pil en even kijken. Nou
ongesteldheid bleef weg. Na een jaar toch naar gyn gegaan en uit
onderzoek bleek dat ik het zelfde had, geen eisprong!! Dat is nu 2
weken geleden gebleken.

Ik zit nu aan de clomit en duphaston
voor de eerste maand en nu kijken of ik daardoor wel een eisprong
krijg. Eerst zag ik het even niet zitten, door het verleden met mijn
zus, maar goed. Mijn lichaam kan heel anders reageren om de clomit, dus
kan het bij mij wel aanslaan. Daar hoop ik dan maar op.

Maar even een vraagje, zijn jullie ook van die HORMOONBOMMEN?   :)

Ik
voel me echt niet mij zelf, snel aangebrand, kribbig, etc. etc.
Daarnaast lijk ik ook door de pillen veel aan te komen... hebben jullie
daar ook last van?

groetjes!

hey meid

ik kan me wel bij jouw aansluiten, alleen heb ik geen pco, maar gewoon geen eisprong, en hoe dat komt weten ze niet, ik heb geen symptomen voor pco, ik heb nu ronde 3 erop zitten met de clomid en ook ik ben niet te genieten van die troep, opvliegers, heel erg chagarijnig enz,
ik hoop voor je dat het snel aanslaat meid en dat je er niet zolang over hoeft te doen dan je zus
succes

groetjes linda

Hoi Linda, wel toevallig dat wij ook nog eens naamgenoten zijn :)

Heb je nu met clomit wel een eisprong? En hoeveel slik je dan.. de lichtste of al zwaardere...

Nou, ik ga even door chaggerijen... hoop snel goed bericht van je te horen.

groetjes Linda

hahah inderdaad leuk dat we naamgenootjes zijn, zou het soms in onze naam zitten hah, nee hoor grapje

Ik slik clomid 50 mg, en ik heb daar tot nog toe een eisprong van gehad, maar ik moet wel zeggen dat ik de vorige rondes een paardagen voor me eisprong heel veel pijn had aan me baarmoeder en eierstokken en dat heb ik nu niet, of dat moet nog komen maar goed ik ga deze week goed klussen en dan merken we het wel
Hoeveel mg moet jij slikken dan?

groetjes linda

Ja ik ook zoveel, maar dit is de eerste maand dat ik probeer of het
hiermee lukt, anders word het aantal opgeschroeft. Maar hoop dat het
hiermee kan, want ik ben nu al af en toe niet meer te genieten.

Vind het vervelend dat ik dan soms mijn gevoelens niet in de hand heb
en na een uurtje denk van; o, echt te dom gereageerd dramaqueen haha.
Maar mijn omgeving houd er wel rekening mee. En ik ben blij dat ik er
met mijn zus over kan praten.

De gyn heeft eigenlijk nooit duidelijk gezegd dat het pco was, maar
omdat mijn zus het had en ze hoorde wat de gyn gezegt had zei ze; o dan
heb je hetzeflde!

Maar nu zit ik te bedenken nu ik jou verhaal lees, misschien heb ik
geen pco maar ook alleen geen eisprong. Dat zei ze, je hebt geen
eisprong en een heel verhaal erom heen... toch nog eens duidelijk
vragen of ik het nou heb of niet...

Maar ja, opzich maakt het niet uit wat voor naam je er aan geeft, blijft hetzelfde.

Hoe lang ben je nu bezig? 3de ronde met clomit, maar daarvoor ben je zeker ook al een tijdje gestopt met de pil.... ?

Sorry.... vorige berichtje was ik gewoon.. alleen onder een oud accound, daarmee logde hij automatisch :S

Ja, hier nog een pco-er. Heb nu 3 mnd clomid gebruikt (met 's nachts enorme opvliegers!) heb vanavond een test gedaan, want ik was over tijd.....ZWANGER! Twee dikke strepen.
Dus, houd moed, het komt vast goed!!

groetjes Famke

Famke: gefeliciteerd meid ga lekker genieten, en ik hoop ook 3 x scheepsrecht, ik wacht af haha

Linda; Wij zijn nu bijna  een jaar bezig zeg maar, en in dit jaar ben ik alleen ongesteld geweest als ik pilletjes kreeg om het op te wekken, maar ja je moet positief blijven maar je wordt er af en toe een beetje moedeloos van, en dan zegt de gyn ook nog, meid je bent er teveel meebezig, ik zeg ja gek he, ik moet elke dag temperaturen, daarbij 2x in de maand bloedprikken en die stomme hormonen slikken waar ik giga last van heb, maar ja, toen zei hij weer, ja dat weet ik wel maar probeer er in je hoofd niet zo mee bezig te zijn het komt goed, maar ja we zien het wel, meer kunnen we toch niet doen

Ik slikte die clomid maar niemand wist dat wij met een 2de kindje bezig zijn dus niemand wist ook waarom ik niet te genieten was, alleen me vader wist het haha, dus als iemand tegen mij zei wat ben jij chagarijnig dan gooide ik het maar op dat ik ongesteld was, en in december hebben we aan de buitenwereld verteld dat we bezig zijn met een tweede maar dat het niet zo wil vlotten
zo dat is een heel verhaal geworden hahah

xxx linda

Terug
Bovenaan