Geen eisprong

Goedemorgen!!

Had je bericht gister gemist omdat ik een avond studie naast mijn werk doe en heb tot 1 uur vannacht zitten leren! Vanmorgen de wallen een beetje weggepoetst.

Dat wist ik niet dat je met de clomit 60% had (wist trouwens ook niet dat het bij "normaal"75% was :) ). Heb je nog meer "leuke" weetjes over clomit?
Hoeveel dagen werk jij, nu je je zoontje hebt?

Eigenlijk komt het nog niet zo heel goed uit om zwanger te raken, we hebben een nieuwbouwhuis wat opgeleverd word in de zomer, ik ben bezig met het wisselen   van baan en daarnaast wil ik een kinderdagverblijf beginnen volgend jaar. Dus eigenlijk heel veel onzekerheden en best veel om allemaal in 1 jaar te doen. Huis, kindje, leren, bedrijf opzetten... Maar goed, ik wil het gewoon niet uitstellen haha, dus gaan er gewoon voor.

En Yvon, je hoeft niet altijd je eisprong te voelen. Niet iedereen heeft dat. Ik sluit me aan bij het verhaaltje wat andere Linda schreef. Je zou altijd nog kunnen temperaturen, maar ik zou daar nog even mee wachten. 4 maanden is nog helemaal niet gek om nog niet zwanger te zijn. (snap uit eigen ervaring natuurlijk dat wanneer je het graag wilt, 1 maand al lang is haha maar om zwanger te raken is 4 maanden dus niet lang).

ik hoor jullie wel weer meiden!!
groetjes! Linda

@ mamaron: last van hormonen    ;)         (maar ik snap je reactie wel hoor)

hey Linda

Zo meid dat is nog al wat wat je allemaal van plan   bent, wel erg leuk een kinderdagverblijf, ik ben ook zo gek op kindjes, en ik snap je onzekerheden ook hoor over wat betreft komt het nu gelegen met zwanger raken, maar meid alles komt op zijn pootjes terecht daar moet je op vertrouwen meid
Ik werk nu 2 ochtenden op woensdag en op vrijdag ochtend van 8 tot 12, en dan past me vader op

yvon: niet iedereen voelt een eisprong, ik heb nog nooit me eisprong gevoeld, maar nu door die clomid wel

xxx linda

Yvon: sorry hoor, maar je reageert wel erg overdreven. Je hebt volgens mij gewoon een eisprong, en je doet of je al jaren bezig bent om zwanger te raken. Gewoon even geduld hebben. tuurlijk, elke maand verder is een maand te lang, maar het is niet het einde van de wereld

Hallo allemaal,

ik zat even jullie verhalen te lezen, want ik ben er gisteren ook achtergekomen dat ik pco heb. vond het wel even moeilijk om te horen, maar probeer positief te blijven. ik ben nu aan de provera, deze moet ik 10 dagen slikken en daarna ongesteld worden? is dit hetzelfde als clomid of komt clomid hierna? hebben jullie ook provera geslikt? wij zijn nu een half jaar bezig en ben dus ook al een half jaar niet ongesteld. wil gewoon positief denken en deze kuur even afmaken, maar vind het erg moeilijk!

fijn gevoel dat ik hier mn "ei kwijt kan" (leuke woordspeling? haha) en dat jullie precies hetzelfde ondervinden, maar jullie zijn dan al wel langer bezig dan ik. toch?

Groetjes Diaan

hey diaan

die provera is er om je menstruatie op te wekken en daarna zal je wel clomid krijgen, tenminste dat was bij mij wel het geval, clomid is er om een eisprong op te wekken,
ik zit nog in me wachttijd maar ik heb alvast voor ronde 4 clomid meegekregen, ik had gehoopt dat 3x scheepsrecht was maar ja waarschijnlijk ga ik gewoon weer ongesteld worden, maar ik moet nog eventjes afwachten
het is natuurlijk altijd schrikken dat je niet via de natuurlijke weg zwanger zult raken maar gelukkig zijn er allerlei middelen die ons kunnen helpen
Ik heb geen pcos, bij mij weten ze het niet haha ik heb gewoon helemaal geen eisprong, succes meid

xx linda

hey diaan

die provera is er om je menstruatie op te wekken en daarna zal je wel clomid krijgen, tenminste dat was bij mij wel het geval, clomid is er om een eisprong op te wekken,
ik zit nog in me wachttijd maar ik heb alvast voor ronde 4 clomid meegekregen, ik had gehoopt dat 3x scheepsrecht was maar ja waarschijnlijk ga ik gewoon weer ongesteld worden, maar ik moet nog eventjes afwachten
het is natuurlijk altijd schrikken dat je niet via de natuurlijke weg zwanger zult raken maar gelukkig zijn er allerlei middelen die ons kunnen helpen
Ik heb geen pcos, bij mij weten ze het niet haha ik heb gewoon helemaal geen eisprong, succes meid

xx linda

Terug
Bovenaan