geen gevoelige/grotere borsten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, ik doe helemaal mee met gevoelig en groot! Het is bij mij ook echt het eerste teken van een zwangerschap (na al 3x zwanger geweest te zijn...). En ze blijven tot nu toe nog erg gevoelig en heb ook het idee dat de groei er nog niet uit is :), kan bij mij geen kwaad gelukkig, eindelijk eens wat om te showen haha!!
Maar het hoeft volgens mij niet hoor! Het is dacht ik net als misselijk zijn, de ene wel en de andere niet. Groter worden ze echt wel! Maar dat weet je zelf ook uit ervaring denk ik!

Groetjes!
 
hoi meike!

mijn borsten waren in het begin erg gevoelig.. nu de laatste tijd lijkt het net of ik eraan wen.. keb er nog wel last van.. ma nie meer zoveel als int begin..

en grote borsten.. die van mij zijn natuurlijk al erg groot.. en ze zijn nu wel iets groter geworden.. ma erg veel groter hoop ik toch nie.. want dan word t wel heel erg topzwaar..

k lees uit dit bericht en de andere dat je wat onzeker bent.. nou ben ik dat natuurlijk ook (en waarschijnlijk alle anderen hier met je..) ma k zou in mn achterhoofd houden dat de ene dag anders is dan de andere.. en de ene vrouw anders dan de andere.. je weet niet hoe het gaat.. geen last van je borsten betekend niet meteen dat er iets aan de hand is (moet k eigenlijk tegen mezelf zeggen.. want kan mezelf ook goed gek maken...mja)

liefs!
 
hoi meike,

Ik heb ook last van grote en gevoelige borsten, het is mijn tweede zwangerschap en daar had ik het ook, dus ik herken het wel.

groetjes daisy
10w+4d
 
Hoi,

ik had bij mijn vorige zwangerschap een snelle groei en ze waren erg gevoelig. De gevoeligheid is er wel maar minder dan voorheen en nu groeien mijn borsten ook niet zo snel.

dus er kan verschil zijn per zwangerschap blijkbaar.....

Gr Jacquelien
 
Hoi hoi!
de eerste weken deden ze bij mij echt pijn! Ik kon niet eens op mn zij liggen! gelukkig zakt dat nu af, net als mijn misselijkheid gelukkig! en dat al na 8 weken! ik was voorbereid om nog zeker tot de 12 weken misselijk te zijn.. laten we hopen dat het zo blijft! zoals het nu is is het goed te handelen! Alleen de vermoeidheid lijkt erger te worden.. net als de twijfel trouwens! Ik zal zo blij zijn als ik met mn eigen ogen gezien heb dat alles goed is! ik kan het gewoon nog steeds niet geloven dat er een baby in mijn buik groeit.. :D
Maar goed, antwoord op je vraag: pijnlijke en grotere borsten, ik heb het!
liefs mij
 
hoi dames,
ik had helemaal geen last van onzekerheid, maar nu met die buikkrampen en dat mijn borsten nog niet gevoelig/groter zijn, wordt ik dat wel. 28 september pas de echo............wat duurt dat lang!
 
Hoi,

Bij mijn eerste twee zwangerschappen werden ze wel gevoelig, maar niet heel gevoelig, maar echt niet groter...Dit vond ik wel jammer met mijn kleine b cupje....

Nu zijn ze net zo gevoelig als de vorige zwangerschappen, alleen worden ze nu wel groter.... YES!! hahaha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan