geen gevoelige/grotere borsten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,
Ik heb wel iets vollere borsten en ze zijn ook beetje gevoelig, maar echt last heb ik er niet van. Ben ook nog niet echt misselijk ofzo, wel een mega opgeblazen gevoel als ik gegeten heb. Dan voel ik me echt ineens heel zwanger hihi (omdat mn buik dan boller is, heb ik normaal ook wel een heel klein beetje, maar nu erger) Ben 5 wkn en 3 dgn, dus ik bereid me er op voor dat de echte misselijkheid nog kan komen.... Groetjes
 
mijn borsten beginnen al flink te groeien ik ben 20 weken en ik heb al 2 maten groter
Het is raar, dat je op alle posts van jaren geleden alleen maar kunt reageren op hoe heerlijk je het vind om zwanger te zijn en hoe geweldig grote borsten zijn. Echt. Wat is je intentie…?
Dat je hiervoor speciaal een account aanmaakt. Maargoed, het is tenslotte wel vakantie en genoeg kiddos die zich stierlijk vervelen. Dus hopelijk ben je gewoon zo’n puber.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is raar, dat je op alle posts van jaren geleden alleen maar kunt reageren op hoe heerlijk je het vind om zwanger te zijn en hoe geweldig grote borsten zijn. Echt. Wat is je intentie…?
Dat je hiervoor speciaal een account aanmaakt. Maargoed, het is tenslotte wel vakantie en genoeg kiddos die zich stierlijk vervelen. Dus hopelijk ben je gewoon zo’n puber.
Nou jij zegt het ik dacht het. Werkelijk elke post waar ze dit in kan melden wordt gemeld door haar dat ze het zo fijn vindt grote borsten.

Ik begin me er aan te storen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan