gisteren gesprek bij de gyn gehad. Ze was verbaasd te horen dat ik de tabletten niet had gebruikt... terwijl ik dit wel aan de telefoon had doorgegeven... Ze vond dat ik toch voor een einddatum moest kiezen omdat te lang wachten de kans op zwaardere bloedingen zou vergroten en ook de kans dat het niet volledig afgestoten zou worden zou toenemen bij lang wachten...We hebben aanstaande dinsdag als einddatum gepland, er is een curretage vastgelegd en ik heb een gesprek gehad met de anesthesist... hij vertelde me dat mijn problemen niet van de narcose kunnen zijn gekomen, maar omdat ik genetisch belast ben met overgevoeligheid voor morfine door de morfine die ik jaren terug heb gehad.... nu hij dit weet kan hij hier rekening mee houden en krijg ik "ouderwetse" verdoving... en van te voren een tabletje om rustig te worden...De gyn vertelde me dat het nog steeds spontaan afgestoten kan worden en als dat gebeurde moest ik vrijdag of dinsdag ochtend bellen, dan krijg ik eerst een echo om te kijken of het wel volledig afgestoten is....
Na ruim anderhalf uur in het ziekenhuis rondgelopen te hebben tussen verschillende afdelingen (gyn, opname, anesthesie) was ik klaar... ging nog even naar het toilet en wat zag ik tot mijn verbazing: een klein beetje bruin bloed... 's nachts heb ik buikpijn gekregen en vandaag is het bruin veranderd in helder rood bloed, nog geen stolsels.... maar het is dus toch spontaan aan het vrijkomen.... Ik hoop dat dinsdag de echo goed is dat ze de curretage kunnen afzeggen en dat we dit een plek kunnen geven.