Geen hartje zien kloppen bij 6 weken

Ik ben 6.5 dagen zwanger Donderdag begon roze afscheiding.Maandag wat helder rood bloed.Gisteren bleef het wat bloed Vrijdag geen bloed meerWe zijn Ook bij verloskundigen geweest voor controlle echo gehad nog geen hartslag van kleine kleine is klein beetje groeit maar verloskundigen zei dat we er rekening mee moesten houden dat het wel een een miskraam kan worden.Heb af en toe wel wat krampen in me onderbuik maar niet heel erg dinsdag moeten we terug komen om te kijken of er dan wel hartje is te horen  
 
Ergens best wel naar dat er te vroege echo's gedaan worden die tot zoveel onzekerheid zorgen. Ik moest 3 weken wachten op mijn eerste echo. (superlang) maar zou dan waarschijnlijk rond de 8 weken zijn. Rond die tijd hoor je wel een kloppend hartje te zien. Voor iedereen die in spanning zit.. Ik hoop op goed nieuws! 
 
Hey hey 
Oooww zo herkenbaar.  Ik dacht gister ook 7 weken te zijn en me eerste echo gehad. Maar bleek net 6 weken te zijn en ook geen kloppend hartje.☹
Ik heb nu 19mei de 2de echo en hoop zo dat alles goed is en dat ik dan wel een hartje zie kloppen. Hoop voor iedereen dat het allemaal goed komt, en we moeten proberen ons niet al te druk te maken , zeggen ze dan he, maar ja DAT DOE JE DAN TOCH WEL.
Succes meiden 
 
Hey hey 
Oooww zo herkenbaar.  Ik dacht gister ook 7 weken te zijn en me eerste echo gehad. Maar bleek net 6 weken te zijn en ook geen kloppend hartje.☹
Ik heb nu 19mei de 2de echo en hoop zo dat alles goed is en dat ik dan wel een hartje zie kloppen. Hoop voor iedereen dat het allemaal goed komt, en we moeten proberen ons niet al te druk te maken , zeggen ze dan he, maar ja DAT DOE JE DAN TOCH WEL.
Succes meiden 
 
Terug
Bovenaan